Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop advies gevraagd: camera + filmen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop advies gevraagd: camera + filmen

    Hallo

    lang geleden dat ik nog een keer hier was (bloos).
    Ik ben sinds een jaar 'communicatieverantwoordelijke' geworden bij een vzw waar ik al 10 jaar werk.
    In het verleden gebruikte ik mijn eigen persoonlijk camera (Canon EOS D40) met enkele relatief dure lenzen. Omdat dit vaak 'outdoor' plaatsvindt, is het niet altijd zo geweldig voor mijn materiaal.

    Daarom wil ik mijn leidinggevende voorstellen om camera aan te kopen voor de vzw. Omdat bewegend beeld online meer en meer aan terrein wint, zou ik er graag een kopen met geïntegreerde camera.
    Omdat ik zelf al jaren niet meer op de hoogte ben van de laatste ontwikkelingen, wil ik hier vragen naar aankoopadvies voor zo'n toestel.
    Wij zullen hier geen award-winning beelden mee schieten, maar meestal 'sfeerverslagen' van buitenactiviteiten of wat meer 'landschapsfotografie'.

    Omdat het budget niet onbeperkt is en een lager budget meer kans maakt voor een aankoop, dan een hoog, liefst geen voorstellen in de hogere prijs-range.
    Zelf had ik een budget van +/- 600 euro in gedachten. Kan dat?

    Alvast bedankt voor de tips!
    Canon 40D + Canon EF 70-200mm f2.8 IS USM L + Canon EF-S 17-55mm f2.8 IS UMS + Sigma 17-50mm f2.8 EX DC OS HSM + Manfrotto statief mét "Heavy Duty Grip Ball Head"

  • #2
    Re: Aankoop advies gevraagd: camera + filmen

    Tweedehandse 40D + 17-50 F2.8 VC/OS ofzo? En dan eventueel gaan uitbreiden met een tweedehandse 430ex (I/II).
    Waar een wil is, is een weg
    ---------------------------------

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop advies gevraagd: camera + filmen

      Ik zou eens contact opnemen met TS van deze thread: https://forum.belgiumdigital.com/f9/...on-568505.html

      Heeft 4 camera's en 40+ lenzen en is van plan om te veranderen naar FF. Misschien dat je daar wel een koopje kunt doen.

      Comment

      Working...
      X