Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

contrast

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] contrast

    DSC_8101 by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken,

    Raf.

  • #2
    Re: contrast

    Ik vind dit een mooie foto, Raf, ze trekt aan, er valt heel wat te bekijken. Er is een mooie gelaagdheid strand-water-lucht. De idee (het contrast) is ook best OK.
    Een beetje opbouwende kritiek: de parasols mochten wat hoger uitkomen boven de waterlijn, en het hoofd van de mevrouw loopt ook iets te gelijk met de lijn achter haar. M.a.w. ik denk dat het nog beter was geweest als je iets meer door je knieen was gezakt :-)

    Comment


    • #3
      Re: contrast

      Oorspronkelijk geplaatst door Joris Elvenboom Bekijk bericht
      Ik vind dit een mooie foto, Raf, ze trekt aan, er valt heel wat te bekijken. Er is een mooie gelaagdheid strand-water-lucht. De idee (het contrast) is ook best OK.
      Een beetje opbouwende kritiek: de parasols mochten wat hoger uitkomen boven de waterlijn, en het hoofd van de mevrouw loopt ook iets te gelijk met de lijn achter haar. M.a.w. ik denk dat het nog beter was geweest als je iets meer door je knieen was gezakt :-)
      Bedankt voor de reactie Joris.
      Je hebt gelijk dat een lager standpunt beter ware geweest. Maar ik wilde eigenlijk er geen fotosessie van maken maar gewoon snel dit tafereel vastleggen. Anders gaat dit snel op voyeurisme lijken en ik vind het steeds een beetje gênant wanneer je armoede of sukkelaars fotografeert. Ik weet dat sommige fotografen zich daar niet aan storen maar ik doe dat niet graag.

      Comment


      • #4
        Re: contrast

        Toffe foto. De centraal geplaatste persoon die waakt over al zijn hebben en houden op het strand laat je verder zoeken wat er in de foto te zien is!

        Comment


        • #5
          Re: contrast

          mooie registratie

          Comment


          • #6
            Re: contrast

            Sterk verhalend en kleurrijk beeld!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment

            Working...
            X