Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

    Zijn er onder jullie die een lederen camera tas gebruiken of die mij kunnen zeggen waar ik echt een kwalitatieve draagzak kan vinden?

    Ik ben op zoek naar een mooie schoudertas, genre "messenger bag" waar ik mijn sony A6300 met sigma 56mm in weg krijg, graag wil ik daar ook nog een extra lens bij kunnen meenemen en mijn Mavic Air met ipad mini en afstandsbediening.
    Velen zullen nu denken dat ik daarvoor een wel zeer grote zak zal nodig hebben maar ik gebruik nu een klein type van lowepro en dat gaat eigenlijk perfect.
    Alleen ben ik niet zo tevreden met de looks van deze tas.

    Ik zoek iets wat meer bij mijn zondagse tenue gaat om het met een rare term te zeggen

    Ik ben benieuwd!
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

  • #2
    Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

    er moet hier een item over dit onderwerp op het forum zijn maar ik vind het niet direct terug. Iemand zocht toen een modieuze tas die niet echt op een cameratas hoefde te lijken maar wel de functie moest kunnen vervullen en daar waren heel mooie suggesties bij.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

      Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
      er moet hier een item over dit onderwerp op het forum zijn maar ik vind het niet direct terug. Iemand zocht toen een modieuze tas die niet echt op een cameratas hoefde te lijken maar wel de functie moest kunnen vervullen en daar waren heel mooie suggesties bij.
      Oh! Dat lijkt me precies wat ik zoek! Ik zal ook eens een poging wagen om te zoeken. thnx!
      GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
      AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

      Comment


      • #4
        Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

        Ik ben heel tevreden van deze: Tenba messenger-dna-11-dark-copper
        Dirk C.

        Comment


        • #5
          Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

          Geen schoudertas, maar rugzak; Think Tank heeft een aantal tassen speciaal ontworpen voor drone gebruikers.
          https://www.thinktankphoto.com/colle...otor-backpacks
          Ik heb een klassieke Think Tank rugzak (airport commuter) en ben er uitermate tevreden over.
          De kwaliteit overtreft LowePro tassen. Afwerking en details zijn tot in de puntjes.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

            Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
            Oh! Dat lijkt me precies wat ik zoek! Ik zal ook eens een poging wagen om te zoeken. thnx!
            Ik heb bij een tassenatelier een stevige lederen tas naar eigen ontwerp laten maken. Met precies genoeg ruimte voor al mijn benodigdheden en ik kan hem, als ik zou willen, ook bij mijn "zondagse tenue" dragen. Heeft plusminus 200 euro gekost.
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

              Billingham maakt lederen cameratassen van hoge kwaliteit, Maar meestal wel duurder dan 200 euro
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

              Comment


              • #8
                Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

                Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                Billingham maakt lederen cameratassen van hoge kwaliteit, Maar meestal wel duurder dan 200 euro
                Wel, inderdaad, maar zeker zeer mooie tassen!
                GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
                AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

                Comment


                • #9
                  Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

                  Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                  Ik heb bij een tassenatelier een stevige lederen tas naar eigen ontwerp laten maken. Met precies genoeg ruimte voor al mijn benodigdheden en ik kan hem, als ik zou willen, ook bij mijn "zondagse tenue" dragen. Heeft plusminus 200 euro gekost.
                  Dat zou eigenlijk wel nog een goeie oplossing kunnen zijn. Uit welke regio bent u? Mag ik evt wat meer info via pb?
                  GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
                  AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

                    Oorspronkelijk geplaatst door codi Bekijk bericht
                    Ik ben heel tevreden van deze: Tenba messenger-dna-11-dark-copper
                    Ziet er inderdaad zeer gerieflijk uit maar minder de stijl waarnaar ik op zoek ben...
                    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
                    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

                      Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
                      Dat zou eigenlijk wel nog een goeie oplossing kunnen zijn. Uit welke regio bent u? Mag ik evt wat meer info via pb?
                      Zie PB
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

                        kijk eens bij merken als billingham, peak design, thinktank (slate serie) of ona. wel niet de goedkoopste
                        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                        Comment


                        • #13
                          Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

                          Geen leder, maar superkwalitatief en past zeker wel bij een zondagse tenue.
                          Crumpler Kingpin, nummers 4500 en hoger. Ik ben daar supercontent van.
                          | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Sony Xperia 5 III | There are days where the act of seeing appears to be true happiness.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

                            Misschien een nieuwe zondagse tenue die bij de lowepro past?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Leder cameratas voor mirrorless + lens + extra lens + drone

                              Qua leren tassen vind ik de Wotancraft tassen echt super. De grotere modellen moeten ook wel een kleine drone aankunnen.

                              Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                              Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

                              Comment

                              Working...
                              X