Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Squash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Squash

    Nog eens drie beelden van squash. Deze maal gemaakt op het tornooi van mijn eigen club.
    Dus hier geen volledige glas-court maar enkel de achterwand. Dus veel meer last van weerkaatsing, vuil vlekken en iets moeilijker standpunt.
    Ik heb deze keer ook eens met een grote beeldhoek gewerkt in foto 2 en 3. Nadeel is wel dat die lens niet zo lichtsterk is.
    De eerste is iets zuiverder van beeld maar dat mis ik natuurlijk weer de bal die dan niet in beeld zit.
    Benieuwd naar jullie opmerkingen.


















    .
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Squash

    Ik vind de actie’s zeker niet slecht maar de belichting zou ik anders aangepakt hebben.weet wel dat het niet makkelijk is en dan nog met de witte muren.

    Comment


    • #3
      Re: Squash

      Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
      Ik vind de actie’s zeker niet slecht maar de belichting zou ik anders aangepakt hebben.weet wel dat het niet makkelijk is en dan nog met de witte muren.
      Wat zou je juist anders gedaan hebben met de belichting?
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Squash

        vind de belichting prima - voorkeur voor n0 2
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Squash

          Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
          Wat zou je juist anders gedaan hebben met de belichting?
          ik zou lichtmeter onder nul zetten en de flits minder hard.
          nu zie je de flits weerkaatsen op de kleren.

          Comment


          • #6
            Re: Squash

            De foto's zijn gemaakt zonder flits (dat gaat echt niet, te storend voor de spelers en waarschijnlijk ook teveel weerspiegeling in het glas).
            Wat jij waarschijnlijk bedoeld is weerkaatsing van lampen achter mij.
            Meestal belicht ik 0,3 of 0,7 over omdat je met die witte muren zit en anders is de foto gauw te donker.
            I put the sexy in dyslexia

            Comment


            • #7
              Re: Squash

              Sommige witte vlakken op de foto zijn echt wel uitgewassen en bevatten daardoor geen detail meer. Persoonlijk zou ik toch wat onderbelichten en de donkere delen wat oplichten in nabewerking.

              Foto 2 is mijn favoriet enkel jammer dat het balletje net niet hoger vloog en zo op de witte muur aftekende.
              https://www.thomasvandeputte.be

              Comment

              Working...
              X