Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topvision???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Topvision???

    Hallo,
    Ben even aan het zoeken geweesd op internet en heb vastgesteld dat de prijzen voor de Canon-toestellen bij topvision.lu merkelijk lager liggen dan bij AC-foto!!!!
    Heeft iemand ervaring met topvision, luxemburg????
    MDB-VL
    Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

  • #2
    Re: Topvision???

    Doe even een search op topvision en je zult zien dat je massa's resultaten zult krijgen, ook gebruikerservaringen...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: Topvision???

      Ik heb verleden maand een heel goeie ervaring gehad met topvision.
      In de vakantie was de cp4500 stuk gegaan ,ik heb een mailtje gestuurd naar topvision en daar zeiden ze me dat ik de boel moest opsturen.
      Toen ik de boel opgestuurd had (al 11maand buiten garantie) kreeg ik telefoon van een nederlands sprekend persoon ,die naar de garantiekaart vroeg,toen ik zei dat die andere persoon gezegd had om de boel op te sturen alhoewel buiten garantie,zei die dat het geen probleem was en na een 3tal weken lag er een kaart in de bus dat ze aan de deur geweest waren met mijn toestel.Het werd pas heel plezant toen ik de factuur zag,die bedroeg namelijk 0€ en er werd nog 3 maand garantie gegeven op de herstelling.
      Dus voor mij kan topvision niet meer stuk.

      Groeten Rusty
      Ik haat vriendjespolitiek

      Comment


      • #4
        Re: Topvision???

        Hallo,

        Vorige maand heb ik een canon g5 besteld op topvision. Na de betaling is mijn toestel binnen de 3dagen thuis afgeleverd. Alles was in perfecte staat en helemaal verpakt.
        Dus voor mij was dit een topservice

        Grtz

        Comment


        • #5
          Re: Topvision???

          Gelijkaardige ervaring hier:vlotte, correcte service, inclusf belgische garantiekaart...
          Peter

          http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
          http://www.photoblog.be/peterwarson

          Comment

          Working...
          X