Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ijske

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ijske


    Jaarlijks bezoek ik toch wel een keer of twee de hut in testelt om deze
    prachtige vogels te kunnen bewonderen en fotograferen...blijven me fascineren....

    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Ijske

    Staat er mooi op freddy !

    Grts
    Pierre

    Comment


    • #3
      Re: Ijske

      Een mooi volwassen exemplaar !
      Knap !

      Johan

      Comment


      • #4
        Re: Ijske

        zonder meer mooi,
        maar weinig verrassend bij de vele foto's van ijsvogels die voorbijkomen
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment


        • #5
          Re: Ijske

          Hele mooie opname Freddy

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Ijske

            Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
            zonder meer mooi,
            maar weinig verrassend bij de vele foto's van ijsvogels die voorbijkomen
            Ik volg maar toch een mooie.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: Ijske

              Een mooie hoor,
              Ze gaan ginds blij zijn als je de hut vermeld...

              Groeten,
              Raf
              Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Ijske

                Deze staat er prachtig op!
                En ik hou heel erg van ijsvogels.
                Zie ook flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Ijske

                  Dacht ik ook al Raf.
                  Wel mooi op de foto.

                  Groeten
                  http://www.wimbosch.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ijske

                    Ze gaan ginds blij zijn als je de hut vermeld...

                    Groeten,
                    Raf
                    Nogal kort door de bocht raf...ik denk dat je toch ook wel veel haalt vanaf waarnemingen daar staat elke dag de ijsvogel vermeld bij de hut in testelt....
                    Ik heb daar een theorie over ontwikkeld ...de meeste vogelfotografen geven zelden of nooit hun plaats kwijt waar ze iets gefotografeerd hebben, bang natuurlijk dat ook anderen naar die plaats komen..
                    terwijl we eigenlijk allen dezelfde HOBBY hebben...waarom andere mensen niet laten mee genieten van de mogelijkheid om ook mooie beelden te schieten van bepaalde vogels die zeldzamer worden...
                    en daar verschil ik van mening, geef meestal wel de plaats aan waar ik een bepaalde vogel fotografeer....trouwens hoe kom jij aan informatie waar bepaalde vogels zich bevinden ...juist ja ...van anderen...

                    Dit is geen verwijt eh Raf daarvoor respecteer ik U te fel als goede fotograaf maar gewoon een algemene vaststelling en dat vind ik wel spijtig....

                    Groetjes
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ijske

                      Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                      Nogal kort door de bocht raf...ik denk dat je toch ook wel veel haalt vanaf waarnemingen daar staat elke dag de ijsvogel vermeld bij de hut in testelt....
                      Ik heb daar een theorie over ontwikkeld ...de meeste vogelfotografen geven zelden of nooit hun plaats kwijt waar ze iets gefotografeerd hebben, bang natuurlijk dat ook anderen naar die plaats komen..
                      terwijl we eigenlijk allen dezelfde HOBBY hebben...waarom andere mensen niet laten mee genieten van de mogelijkheid om ook mooie beelden te schieten van bepaalde vogels die zeldzamer worden...
                      en daar verschil ik van mening, geef meestal wel de plaats aan waar ik een bepaalde vogel fotografeer....trouwens hoe kom jij aan informatie waar bepaalde vogels zich bevinden ...juist ja ...van anderen...

                      Dit is geen verwijt eh Raf daarvoor respecteer ik U te fel als goede fotograaf maar gewoon een algemene vaststelling en dat vind ik wel spijtig....

                      Groetjes
                      Freddy

                      Rustig Freddy... diep ademen...
                      Lees eens goed... ik heb toch nergens geschreven dat ikzelf nooit iets doorgeef en dat ik van mening ben dat dit niet mag of kan...
                      Ik zeg altijd waar ik iets gefotografeerd heb.. diegene die mij kennen weten dat.
                      Ik zeg dat de vaste kliek die in de hut in Testelt zit daar niet mee tevreden is... Wel een groot verschil hé !
                      Jij bent nog niet lang bezig met vogelfotografie, maar ik kan je verzekeren dat daar in het verleden dingen gebeurt zijn die niet mooi zijn.
                      En niet van horen, maar zelf gezien en meegemaakt. Ik ken ze allemaal hoor.
                      Dat is één van de redenen waarom ik daar al jaren niet meer heen ga... maar nu dat je het zegt..
                      Het wordt dringend tijd om eens naar de hut in Testelt af te zakken..
                      Instagram

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ijske

                        Mooi beeld van deze wss bekende. volg Raf hierin plaats de locatie niet. Is toch alleen maar miserie net zoals heel die waarnemingen fiasco... Wel tof dat het bestaat maar dit zorgt wel voor overlast ! Dit is mijn mening.
                        http://500px.com/lishapics

                        Comment

                        Working...
                        X