Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dochter gaat op studiereis.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dochter gaat op studiereis.

    Hey juppekes

    Wie kan of wil ons een beetje helpen aub.

    Mijn dochter gaat op studiereis naar Amsterdam, maar ze moet het ook zelf organiseren.

    Nu zijn we op zoek naar een slaapplaats in die buurt, mo we kennen daar niets van.

    Het liefst zo goedkoop mogelijk, is enkel om te slapen en ontbijt, de rest van de dag is ze in de stad.

    Het is van maandag 08/04/2019 tem.12/04/2019, vijf dagen, vier overnachtingen.

    Het is wel voor twee personen (volwassen), mag wel in één kamer.

    Mag ook een hostel zijn, maar dan max vier personen op de kamer, maar toch liever een tweepersoonskamer.


    Alvast bedankt
    Bootjes

  • #2
    Re: Dochter gaat op studiereis.

    Ik zou zeker eens kijken op AirBNB.
    Hotels zijn peperduur in Amsterdam. Wel even nakijken of ze in een beetje een deftige buurt zit met een goede verbinding naar het centrum.
    Amsterdam is vergeven van toeristen.

    Comment


    • #3
      Re: Dochter gaat op studiereis.

      VVV - Amsterdam op Google kan je veel info geven.

      Comment


      • #4
        Re: Dochter gaat op studiereis.

        Hey juppekes

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Ik zou zeker eens kijken op AirBNB.
        Hotels zijn peperduur in Amsterdam. Wel even nakijken of ze in een beetje een deftige buurt zit met een goede verbinding naar het centrum.
        Amsterdam is vergeven van toeristen.
        We hebben daar een kamer gevonden €277 voor vier nachten voor twee personen

        En dat is dan enkel om te slapen, zelfs zonder ontbijt.

        Die prijzen waren echt om achterover te vallen.
        Bootjes

        Comment


        • #5
          Re: Dochter gaat op studiereis.

          Kan veel goedkoper in een B&B. Kijk hier eens naar: B&B voor 79 Eur per kamer per nacht. Vlot tevoet of met huurfiets naar centrum.

          Comment


          • #6
            Re: Dochter gaat op studiereis.

            Hey juppekes

            Oorspronkelijk geplaatst door Zeus1 Bekijk bericht
            Kan veel goedkoper in een B&B. Kijk hier eens naar: B&B voor 79 Eur per kamer per nacht. Vlot tevoet of met huurfiets naar centrum.
            Uw link werkt niet

            En vier nachten aan €79 is €316 dus toch niet goedkoper dan mijn €277, ok je hebt er wel een ontbijt bij
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: Dochter gaat op studiereis.

              A'dam is niet goedkoop - maar trek ietsje buiten dat toeristisch centrum en dan zakt de prijs naar een betaalbaar niveau - spotgoedkoop - dat kan je vergeten, maar dan wordt het doenbaar - en 't openbaar vervoer is prima - en er zijn fietsverhuurders genoeg - net zoals in Leuven worden fietsen wel is geleend, en vergeten terug te brengen - dus u zal leren dat met een stevig slot te verankeren.

              Comment


              • #8
                Re: Dochter gaat op studiereis.

                Misschien wat zoeken in Abcoude ofzo? Volgens mij ben je zo dit in Amsterdam van uit Abcoude. Maar moraal is dat je wat zoekt in de buurt van Amsterdam.
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

                Comment

                Working...
                X