Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flowers in the dust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Flowers in the dust







    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Flowers in the dust

    Foto met veel potentieel, wel vind ik de stenen muren en omgeving te hard aanwezig ten opzichte van je model...

    Comment


    • #3
      Re: Flowers in the dust

      kledij, omgeving en sobere verlichting passen wel goed samen. Wel stel ik me de vraag : waar gaat dit om ? waar ligt het accent ?
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Flowers in the dust

        Over de omgeving kan ik volgen, een opener diafragma geeft nog steeds goed de sfeer van de setting mee in je beeld zonder dat het expliciet scherp in beeld moet.

        De belichting is gedurfd, een stevige splitbelichting op het gezicht, maar voor mij zeker geslaagd. Ook op de arm valt het licht goed.

        Comment


        • #5
          Re: Flowers in the dust

          knap hoor - mooi totaalplaatje in een knappe omgeving
          ik weet waar dit is
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Flowers in the dust

            Thx voor de reacties. Ik heb hier waarschijnlijk toch de fout gemaakt om teveel te willen laten zien, een meer open diafragma was misschien beter geweest ja. Het komt nu wat hard over.
            En voor de belichting had ik achteraf gezien toch beter een reflector er bijgezet om wat van de schaduwpartijen te verzachten.
            Maarja, leergeld eh
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Flowers in the dust

              Ik hou dan weer wel van dat harde contrast , doe zelfs niets anders

              Comment


              • #8
                Re: Flowers in the dust

                De grote scherptediepte stoort voor mij absoluut niet. De schaduw in het gezicht door de lok haar, die kon beter maar dat heb je zelf al aangegeven. En eens je er begint op te letten zie je het natuurlijk goed.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                Comment

                Working...
                X