Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photobox:probleembestelling toch goed afgelopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photobox:probleembestelling toch goed afgelopen

    Vorige week donderdag 118 foto's besteld bij Photobox. De levering moest bij mijn schoonouders gebeuren.

    Toen ik de bevestiging van verzending kreeg merkte ik dat ik het een verkeerd addres had ingevuld op leverbon .
    Heb toen rap een mail een telefoontje gedaan naar Photobox waar een zekere Grud me beloofde dat alles in orde zou komen.
    En inderdaad het pakje werd op het correcte addres afgeleverd.

    MAAR: bij controle bleken er 50 foto's te ontbreken .
    Terug een mail naar Photobox om dit te melden.
    Vandaag hebben mijn schoonouders het volledige order in hun bus gekregen.

    Het is pas als het mis loopt dat je de goede van de slechte kan onderscheiden.
    Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

  • #2
    Re: Photoboxrobleembestelling toch goed afgelopen

    Ik heb alvast nog nooit klachten gehad van Photobox.

    Niet qua kwaliteit, noch met klein formaat of groot formaat, niet metlevering.
    Vroeger ook altijd goede service gehad met Spector.
    Totdat een 10x15 geen 10x15 meer was en tot 5mm afweek.
    Nu eens in lengte, dan eens in breedte.

    En waarom zou je meer betalen en er nog zelf achter gaan als ze alles in je bus komen steken voor minder geld?
    O ja, voor wat beweging, maar die hebben we toch als we foto's gaan nemen
    Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
    LidNr. BD0211BE

    Comment


    • #3
      Re: Photoboxrobleembestelling toch goed afgelopen

      op 9 oktober een mailtje van PB "Your order has been dispatched" tot op heden geen z*k gezien dus nog even bang afwachten
      BD0235BE

      http://www.pbase.com/macchap

      We do what we can with what we have and where we are

      Comment


      • #4
        Re: Photoboxrobleembestelling toch goed afgelopen

        @Macchap

        Ik zou alvast een mailtje verzenden.
        Dit is niet normaal voor Photobox.

        Normaal gezien moet je 1 à 2 dagen later de foto's in je bus hebben

        Jo(han)
        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

        Comment


        • #5
          Re: Photoboxrobleembestelling toch goed afgelopen

          Oorspronkelijk geplaatst door Yaka
          Ik heb alvast nog nooit klachten gehad van Photobox.

          Niet qua kwaliteit, noch met klein formaat of groot formaat, niet metlevering.
          Vroeger ook altijd goede service gehad met Spector.
          Totdat een 10x15 geen 10x15 meer was en tot 5mm afweek.
          Nu eens in lengte, dan eens in breedte.

          En waarom zou je meer betalen en er nog zelf achter gaan als ze alles in je bus komen steken voor minder geld?
          O ja, voor wat beweging, maar die hebben we toch als we foto's gaan nemen
          Inderdaad, Yaka, waarom zou ik meer betalen?
          Ik heb die site van Photobox eens bekeken en, indien ik alles goed gelezen heb, zie ik dat een 20x30, 3,99GBP kost. Als ik me niet vergis zou dit ongeveer 5,77 Euro moeten zijn. Welnu, bij de fotograaf hier om de hoek betaal ik voor datzelfde formaat 4 Euro.
          Photobox is dus blijkbaar 1,77 Euro duurder op een printje van 20op30 cm. Het zou me ook niet verwonderen dat er nog eens verzendingskosten bijkomen ook.
          Komt daar nog eens bij dat ik de zekerheid heb dat mijn foto's op de beste kwaliteit fotopapier gedrukt worden (stevig papier!), ik nog nooit een slecht afgewerkte foto gekregen heb en dat ik dan ook nog eens raad krijg in de zin van "volgende keer moet je daar op letten, of hier moet je zo'n standpunt innemen" enz.
          Dus inderdaad, waarom zou ik meer betalen.
          Minho

          Comment

          Working...
          X