Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone kenners 6s zit vast

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPhone kenners 6s zit vast

    Hallo,

    Probleempje....

    De iPhone van mijn vrouw had ze s'avonds aan de lader gehangen en s'morgens deed hij het niet meer.
    Hij starte op in DFU mode.
    Dus de lightning kabel en iTunes logo.
    Op internet gekeken en bleek dus dat hij hersteld moest worden via iTunes.
    Zo gelezen zo gedaan.
    MAAR....
    iTunes start op, hij download de software voor de 6s, pakt de software uit, installeert de software en dan gaat hij de software controleren. De iPhone start dan op met het logo en een vooruitgangs balkje eronder.
    Daar blijft hij dus hangen, uren en uren.
    Apple support geeft geen soelaas en zegt gewoon de kosten zijn 330 euro.
    Tja, dan kan ik beter een andere 2e handse 6s aanschaffen. Die zijn er al onder de 200 euro.
    Al veel gelezen op het WWW, maar geen oplossing gevonden.
    Zelfs Dr. Fone krijgt het niet klaar.

    Iemand nog een ingeving??
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

  • #2
    Re: iPhone kenners 6s zit vast

    Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
    Hallo,

    Probleempje....

    De iPhone van mijn vrouw had ze s'avonds aan de lader gehangen en s'morgens deed hij het niet meer.
    Hij starte op in DFU mode.
    Dus de lightning kabel en iTunes logo.
    Op internet gekeken en bleek dus dat hij hersteld moest worden via iTunes.
    Zo gelezen zo gedaan.
    MAAR....
    iTunes start op, hij download de software voor de 6s, pakt de software uit, installeert de software en dan gaat hij de software controleren. De iPhone start dan op met het logo en een vooruitgangs balkje eronder.
    Daar blijft hij dus hangen, uren en uren.
    Apple support geeft geen soelaas en zegt gewoon de kosten zijn 330 euro.
    Tja, dan kan ik beter een andere 2e handse 6s aanschaffen. Die zijn er al onder de 200 euro.
    Al veel gelezen op het WWW, maar geen oplossing gevonden.
    Zelfs Dr. Fone krijgt het niet klaar.

    Iemand nog een ingeving??
    Heb je al eens bij Switch gaan horen? Die hebben ook een herstel/servicedienst en gezien die uitsluitend Apple doen gaan die wel snel kunnen zeggen wat er aan de hand is.
    Indien dit enkel software is die een probleem geeft gaat dat je geen 330 euro kosten.

    Comment


    • #3
      Re: iPhone kenners 6s zit vast

      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
      Heb je al eens bij Switch gaan horen? Die hebben ook een herstel/servicedienst en gezien die uitsluitend Apple doen gaan die wel snel kunnen zeggen wat er aan de hand is.
      Indien dit enkel software is die een probleem geeft gaat dat je geen 330 euro kosten.
      Ik heb Switch een mail gestuurd maar krijg geen antwoord.
      Niet zo simpel op het moment om bij een switch te geraken helaas.
      Bij apple support zeiden ze dat dat hetgeen is wat het gaat kosten mocht het niet de software zijn.
      Ik heb ondertussen nog een aantal keren geprobeerd om hem te herstellen, ook op windows systemen maar geen resultaat.
      Ik vrees toch dat er iets defect is geraakt. Een refurbished kost 349 en 2e hands zie je ze al vanaf 150 euro.
      Ik zou er helaas toch vandaag één moeten hebben voor morgen op het werk.
      Dus ben aan het zoeken. De andere zal ik dan wel eens bij Switch laten zien.
      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

      Comment


      • #4
        Re: iPhone kenners 6s zit vast

        Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
        ... Een refurbished kost 349 en 2e hands zie je ze al vanaf 150 euro.
        Ik zou er helaas toch vandaag één moeten hebben voor morgen op het werk.
        Dus ben aan het zoeken. De andere zal ik dan wel eens bij Switch laten zien.
        Een nieuwe 6s / 32GB kost op dit ogenblik 359€ bij CB.
        Er staat ook een 2de kans (in nieuwstaat) voor 329€.

        Comment


        • #5
          Re: iPhone kenners 6s zit vast

          Het verbaast me niet meteen dat u niet veel loskrijgt van Switch. Bellen is misschien toch iets directer en langsgaan nog iets beter.
          Verwacht vooral niet te veel van Apple stores en officiële dealers...
          Misschien vindt u wel iets bij Louis Rossmann op youtube (let wel - die is vlijmscherp voor Apple - da's niet geschikt voor de fans - hij soldeert nogal veel in z'n filmpjes - en z'n stijl is overheerlijk cynisch).

          Comment


          • #6
            Re: iPhone kenners 6s zit vast

            Alléé, het blijkt dat het moederbord defect is gegaan tijdens het laden.
            Heb dus maar een andere 2e handse op de kop getikt en houdt deze bij mocht het scherm defect raken.
            Dat is gemakkelijk zelf te vervangen, alsook de accu.
            Dat heb ik dus ook meteen gedaan. Dat scheelt direct een dag langer gebruik.
            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

            Comment

            Working...
            X