Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Not that shy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Oordeel] Not that shy

    Haar eerste en mijn 2e naaktshoot. Nog op zoek naar hoe een lichaam mooi te sculpteren met schaduwen.

    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

  • #2
    Re: Not that shy

    Prachtig zeer mooi bewerkt, maar ik zou dat kleine puntje aan rechter borst hebben weg gewerkt. alsook de kleine zichtbaarheid van heup rechts ( calvin ) Voor de rest top plaat.

    Comment


    • #3
      Re: Not that shy

      Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk bericht
      Prachtig zeer mooi bewerkt, maar ik zou dat kleine puntje aan rechter borst hebben weg gewerkt. alsook de kleine zichtbaarheid van heup rechts ( calvin ) Voor de rest top plaat.
      Dan zou die witte pixel in de buurt van haar navel ook mogen verdwijnen.

      Mooie pose, mooi model, clair-obscure ten top.
      Zijn imperfecties dan niet des mensen?
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Not that shy

        Op dat wit puntje (piercing) had ik eerlijk gezegd niet gelet maar nu je het zegt kan ik er niet meer naast kijken. Haar schoonheidsvlekje naast haar borst heb ik bewust gelaten. Hoort naar mijn mening bij de menselijke schoonheid. Enkel puistjes die toch maar tijdelijk zijn laat ik verdwijnen. Littekens laat ik ook meestel staan want die horen eenmaal bij de persoon. Maar ik versta zeker je reactie. Bedankt aan beiden voor jullie reactie.
        Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

        Comment


        • #5
          Re: Not that shy

          knap gedaan
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Not that shy

            Het gezicht naar de lichtbron gericht is altijd mooi, maar bij deze foto vind ik het gezicht wat te ver naar achteren en boven weggedraaid, ook de ogen, waardoor je bijna alleen maar oogwit ziet.

            Comment


            • #7
              Re: Not that shy

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
              Het gezicht naar de lichtbron gericht is altijd mooi, maar bij deze foto vind ik het gezicht wat te ver naar achteren en boven weggedraaid, ook de ogen, waardoor je bijna alleen maar oogwit ziet.
              Dat vond ik bij de eerste keer kijken ook. De vlekjes zou ik zeker laten, horen inderdaad bij de persoon. Liever zo dan een glad Photoshop model.
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • #8
                Re: Not that shy

                mooie plaat....de piercing of duidelijk of weg
                www.lensculture.com/nathan-verstraete

                Comment


                • #9
                  Re: Not that shy

                  Ik versta absoluut jullie reacties. Het wit van haar ogen was persoonlijk ook wat mij het meest stoorde maar ik wou toch jullie meningen horen. Bedankt aan iedereen voor jullie reacties.
                  Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                  Comment

                  Working...
                  X