Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot 69 niet ontvangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot 69 niet ontvangen

    Ik ben al jaren lid van BD, betaal al jaren trouw mijn lidgeld.

    Omdat ik shoot 69 niet ontving, nam ik contact op met de abonnementenservice en ik kreeg als antwoord:
    Volgens onze administratie start uw abonnement op Shoot met editie 2019-70, welke op 12 maart 2019 zal verschijnen.
    Het klopt dan ook dat editie 2019-69 niet naar u verstuurd is.

    Toch vreemd, omdat mijn lidmaatschap bij BD nooit onderbroken geweest is ..

    Nog iemand die dit voor heeft?

    Giedo

  • #2
    Re: Shoot 69 niet ontvangen

    Wij melden dit ook van onze kant aan Minoc!

    P.S. Dit soort berichten post le best in het forumdeel Shoot - discussie, dan kijken de mensen daar direct mee!
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #3
      Re: Shoot 69 niet ontvangen

      Bedankt!

      Comment


      • #4
        Re: Shoot 69 niet ontvangen

        Moderator Note: Verplaatst van VZW-leden naar Shoot Discussie.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Shoot 69 niet ontvangen

          Ik heb de Shoot 69 ook nog niet mogen ontvangen.
          Ik heb nog geen contact opgenomen met de abonnementenservice maar ik vermoed dat ik in dezelfde situatie verkeer.....

          Ivan

          Comment


          • #6
            Re: Shoot 69 niet ontvangen

            SHOOT 69 ??
            Ik heb zelfs nr 68 niet ontvangen ... ook de downloadlink nog niet gekregen
            Het lijkt me dat het daar redelijk verkeerd aan het lopen is
            Moest er iemand meelezen hier van SHOOT, enige uitleg zou wel leuk zijn om te horen

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Shoot 69 niet ontvangen

              Bij mij hetzelfde liedje: Geen Shoot meer ontvangen sedert begin van dit jaar en lidgeld normaal betaald.
              Er moet daar inderdaad iets serieus mislopen, zeker wanneer ik ook de andere discussie lees van 2x ontvangen.
              Wat kunnen we doen? Ik stuurde twee berichten online via de Shoot-pagina zonder gevolg en zonder ontvangstbevestiging.
              grts,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: Shoot 69 niet ontvangen

                Ook volgens de link in de banner bovenaan deze pagina?
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X