Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yves Black Time

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Yves Black Time

    Mijn stiefzoon :-) Test nieuw studiomateriaal.

    [IMG]DSC_6549 Yves Init 1920 by Geert Reusen, on Flickr[/IMG]

    't Is een nieuwe uitdaging om studio technieken onder de knie te krijgen. Alle suggesties en opmerkingen zijn dus van harte welkom.

    Groot formaat:
    https://www.flickr.com/photos/greuse...iend/lightbox/
    " Make RAW Not WAR"
    Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

  • #2
    Re: Yves Black Time

    knap - de ogen komen er echt goed uit
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Yves Black Time

      Belichting is mooi. De foto ziet er wel iets te verscherpt uit.
      Je kan, indien je dat effect wenst, een flits op de achterkant van zijn hoofd (hairlight) laten schijnen om hem meer van de zwarte achtergrond af te scheiden. Maar dat hoeft zeker niet want dit geeft zeker al een mooi resultaat. Wat ik wel zou doen is hem zijn kin naar voren laten duwen zoals een schildpad. Dit om een dubbele kin weg te werken die hier spijtig genoeg wel prominent aanwezig is. Maar dit zijn zaken waar je pas op let eens dat je de belichting goed onder de knie hebt en je tijd hebt om naar andere zaken te kijken.
      En die ogen komen er inderdaad mooi uit. Zeker al een geslaagde foto.
      Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

      Comment


      • #4
        Re: Yves Black Time

        pittige afdruk, maar ik kan het goed smaken, mede door het vriendelijke gezicht.
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment

        Working...
        X