Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GaaZZZ IV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] GaaZZZ IV



    ...mijn vierde en voorlopig laatste traangasaanval
    grappige anekdote tot een paar minuten voor dit beeld is gemaakt scandeerden ze :
    "nous allons gagner, nous allons gagner"....moi je ne sais pas :-)
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: GaaZZZ IV

    Het beeld lijkt me niet helemaal scherp en horizon is helemaal niet recht. Maar, ik zou in dergelijke situatie zeker geen beter resultaat behalen. De omzetting naar ZW is, in mijn ogen, zeker geslaagd. Bovenaan zou ik wat ruimte weg laten.

    Qua verhaal vind ik deze foto zeker de moeite. Het is een beeld dat je als kijker vragen doet stellen.

    Comment


    • #3
      Re: GaaZZZ IV

      Oorspronkelijk geplaatst door FayLyxx Bekijk bericht
      Het beeld lijkt me niet helemaal scherp en horizon is helemaal niet recht. Maar, ik zou in dergelijke situatie zeker geen beter resultaat behalen. De omzetting naar ZW is, in mijn ogen, zeker geslaagd. Bovenaan zou ik wat ruimte weg laten.

      Qua verhaal vind ik deze foto zeker de moeite. Het is een beeld dat je als kijker vragen doet stellen.

      ik de ben de eerste om mijn beelden recht-recht te zetten maar hier dacht ik dat door deze manier toch wel wat dynamiek in het beeld kwam (met een bevroren beeld denk ik niet diezelfde dynamiek te verkrijgen) ...als er boven een stuk weg gaat ben je een stuk traangaswolk-sfeer kwijt denk ik...en ook de 2de traangasgranaat die nog in de lucht hangt is dan kwijt...:-) :-)

      ...en ja heel veel tijd om veel na te denken noch de mogelijkheid de situatie op verschillende manieren is er niet ;-)
      www.lensculture.com/nathan-verstraete

      Comment


      • #4
        Re: GaaZZZ IV

        Nu zie je real life, als je eraan gaat knoeien recht zetten en de hele handel is het niet meer hetzelfde
        de actie springt door het scherm

        Comment


        • #5
          Re: GaaZZZ IV

          Goed midden in de actie, dus duim omhoog voor het lef :-)
          Geeft goed de chaos en strijd weer, sterk beeld.

          Comment


          • #6
            Re: GaaZZZ IV

            zien er goed uitgerust uit die gasten. Ik zou niet weten waar ik die gasmaskers zou moeten halen.
            Op het eerste zicht dacht ik er ook aan om het beeld te beperken tot het rechter deel van de straat, maar ook links is er bij nader toezien aktie. Dus inderdaad : houden maar.
            Dit beeld geeft goed de chaos weer als resultaat van hun confrontatie met de realiteit.
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: GaaZZZ IV

              Knap en sterk zoals hij is; houden zo, je ziet en voelt de actie en chaos!!

              Comment


              • #8
                Re: GaaZZZ IV

                gewoon een duim
                Peter
                mijn website : klik

                Comment

                Working...
                X