Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triatlon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Triatlon

    Plaatsing twijfel nu Bernard me op een "dubbele boeking" heeft gewezen !

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Triatlon

    Het is een bijzonder mooie Raymond, zeer geslaagd (ben blij dat ik hem nog eens terug zie)

    Comment


    • #3
      Re: Triatlon

      heel speciaal ,de combinatie met de titel vat ik wel niet ,maar men kan van alles bedenken met dit beeld

      Comment


      • #4
        Re: Triatlon

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        heel speciaal ,de combinatie met de titel vat ik wel niet ,maar men kan van alles bedenken met dit beeld
        En dat is nou juist waar het om gaat Patrick. Op een abstracte -en dus kunstzinnige manier - een inhoudelijk beeld creëren. Er zitten 3 personen in verwerkt die elk een onderdeel van de triatlon vertegenwoordigen en ze zijn in volle actie door het draaiende effect, en zo zou ik nog wat kunnen vertellen bij deze foto die misschien verrassend genoeg ontsproten is vanuit een realistische opname ! In feite hoef ik die uitleg niet te geven bij een foto want elk beeld moet voor zichzelf spreken en daar wringt meestel het schoentje : euforisch, voldaan of désillusie. Fotografie kan boeiend zijn en er zijn vele verschillende categorieën en genres, net zoals smaken en gevoelens. We moeten er gewoon leren mee omgaan !
        Dank voor je reactie, wordt altijd gewaardeerd.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Triatlon

          Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht
          Het is een bijzonder mooie Raymond, zeer geslaagd (ben blij dat ik hem nog eens terug zie)
          Ik wist dat ik je er plezier kon mee doen, Bernard. Thanks voor de appreciatie.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment

          Working...
          X