Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Abandoned Beach House + UP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Abandoned Beach House + UP

    Origineel:
    Beach House by rob goyens, on Flickr

    Update (minder lucht en pano):
    Beach House Pano by rob goyens, on Flickr
    Last edited by rgoyens; 3 februari 2019, 16:40.

  • #2
    Re: Abandoned Beach House

    ja, ge zou voor minder ! Hangt het al niet wat scheef ?
    Wat de foto betreft : voor mij hoefde er niet zoveel lucht bij. Als de helft weggelaten wordt, dan vind ik het panoramisch gevoel beter.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Abandoned Beach House

      Heel mooi!
      Ik volg de opmerkingen van CMM.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: Abandoned Beach House

        Mooie opname van een uitzonderlijke locatie
        Ze zouden er beter een vakantiehuis van maken, ik ben de eerste om te huren :-)

        De keuze om deze uitsnede te kiezen wordt tegenwoordig grotendeels bepaald door sociale media, wat uiteraard niet altijd een meerwaarde is

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Abandoned Beach House

          Bedankt voor de reacties. Heb eens een update gemaakt met minder lucht, en iets meer van het achterliggende duinenlandschap.
          Ik vind 4 op 5 een mooie verhouding in het algemeen voor landschapsfoto's - niet direct te maken met Instagram of zo (gebruik dat niet). Maar hier inderdaad weinig meerwaarde. De lucht was net niet dramatisch genoeg, zeker niet vergeleken met de wind die mij bijna omver blies. Denk dat de update inderdaad beter is.

          Comment


          • #6
            Re: Abandoned Beach House

            Dit zal ook wel zonevreemd gebouwd geweest zijn (als dat toen al bestond). Zonde dat men duinenlandschap deels kapot maakte met die bouwsels. Maar ja, als de groenen gelijk krijgen staat dit binnenkort onder water.
            Maar een echt goede foto hoor. De update is prachtig.

            Comment


            • #7
              Re: Abandoned Beach House

              Ben normaal niet zo voor pano's maar hier is minder lucht wel een voordeel. Mede dank zij het zachte licht.

              Comment


              • #8
                Re: Abandoned Beach House

                Update is veel beter, knappe foto.

                Comment


                • #9
                  Re: Abandoned Beach House

                  Absoluut het origineel, deze foto heeft ruimte nodig, just my two cents
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Abandoned Beach House

                    De auteur maakt zijn foto en beslist. Goede opname trouwens.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Abandoned Beach House

                      Ik vind ze alletwee heel mooi, wat een sfeer. Denk niet dat ik er zou willen wonen, een beetje te koud in de winter maar in de zomer.... kan je alleen van dromen.
                      Ik vind eigenlijk de eerste ook wel beter, het geeft mij een iets meer filmische indruk. Het is toch echt een locatie om een film op te nemen.
                      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                      Comment


                      • #12
                        Re: Abandoned Beach House

                        Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                        Ik vind ze alletwee heel mooi, wat een sfeer. Denk niet dat ik er zou willen wonen, een beetje te koud in de winter maar in de zomer.... kan je alleen van dromen.
                        Ik vind eigenlijk de eerste ook wel beter, het geeft mij een iets meer filmische indruk. Het is toch echt een locatie om een film op te nemen.
                        Ik kan mij in dit commentaar helemaal vinden
                        http://www.smuttynose.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Abandoned Beach House

                          Mooie tweede
                          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                          Comment


                          • #14
                            Re: Abandoned Beach House

                            Mooie sfeer. Ik vind ze allebei goed, op hun eigen manier!

                            Comment

                            Working...
                            X