Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Guess

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Guess



    Mvg


    jeannot

  • #2
    Re: Guess

    Gedurfde omzetting, maar werkt zeker voor mij.

    Comment


    • #3
      Re: Guess

      Het lijkt me best lastig om een natuurlijke houding te vinden.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: Guess

        De handschoenen, de heels, de broek en de hoed, I love it
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Guess

          Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
          De handschoenen, de heels, de broek en de hoed, I love it
          Hoe, en het model niet dan ...? . Joke hé

          Comment


          • #6
            Re: Guess

            Dit kan zo een modeblad in, prachtig werk.
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: Guess

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Hoe, en het model niet dan ...? . Joke hé
              Oh damn, niet gezien!
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: Guess

                inderdaad aandachtstrekkende modefot. Alleen leg ik niet zo direct de relatie met die kerktoren omdat de rest van het beeld eerder een wild-westsfeer oproept en dan die 19de eeuwse kerktoren met Franse toets (?)
                mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                Comment


                • #9
                  Re: Guess

                  Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                  inderdaad aandachtstrekkende modefot. Alleen leg ik niet zo direct de relatie met die kerktoren omdat de rest van het beeld eerder een wild-westsfeer oproept en dan die 19de eeuwse kerktoren met Franse toets (?)
                  Wel de campagne van Guess is een heel moment met western attributen zoals een zadel zonder paard op een biervat
                  kwestie van hun fashion product er laten uit te springen op een andere minder saaie manier zoals gewoonlijk voorgesteld wordt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Guess

                    Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    Wel de campagne van Guess is een heel moment met western attributen zoals een zadel zonder paard op een biervat
                    kwestie van hun fashion product er laten uit te springen op een andere minder saaie manier zoals gewoonlijk voorgesteld wordt
                    En dat lijkt toch wel gelukt ? Refereert zo wat naar de cowboy van Marlboro vroeger. Maar de vraag blijft : is die toren een moedwillige component of een accident de parcours ? De toren trekt de kijker toch wat uit die western-sfeer, of zie ik dat verkeerd ? (wat nog steeds niets afdoet aan de kwaliteit van de foto !!)
                    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Guess

                      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                      En dat lijkt toch wel gelukt ? Refereert zo wat naar de cowboy van Marlboro vroeger. Maar de vraag blijft : is die toren een moedwillige component of een accident de parcours ? De toren trekt de kijker toch wat uit die western-sfeer, of zie ik dat verkeerd ? (wat nog steeds niets afdoet aan de kwaliteit van de foto !!)
                      De kerk toren is zo weg geshopt maar de foto is zo gepubliceerd
                      laat ons ervan uit gaan dat er in the wild west ook kerken bestonden, eerder geen High Heels

                      Comment


                      • #12
                        Re: Guess

                        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        De kerk toren is zo weg geshopt maar de foto is zo gepubliceerd
                        laat ons ervan uit gaan dat er in the wild west ook kerken bestonden, eerder geen High Heels
                        kan je de high heels dan niet wegshoppen?....nee grapje laten zoals hij is, is meer dan goed genoeg!!
                        www.lensculture.com/nathan-verstraete

                        Comment

                        Working...
                        X