Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Downstairs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Downstairs

    een tijdje geleden heb ik dit onderwerp ook hier in landschap tegengekomen , ik ben toevallig aan het fotograferen aan de kust ,loop ik op de dijk wat zie ik daar de trap naar beneden , ik denk volgens mij dat ze al het zand tegen de dijk gestapeld hebben omdat er zo weinig mogelijk zand tijdens de winter door wordt meegenomen ,nu kan je gewoon vanop de dijk zonder diepte het strand op .
    grote versie
    dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 2 februari 2019, 10:57.

  • #2
    Re: Downstairs

    Inderdaad dit hebben we onlangs ook nog zien voorbijkomen
    Toch wel een uitzonderlijk beeld hoor, knap met die lange sluitertijd Patrick
    Zonde wel hé van al die sporen, kan je weinig aan doen uiteraard

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Downstairs

      Speciaal beeld, die sporen heb je niet in de hand en idd knap met die sluitertijd.

      Comment


      • #4
        Re: Downstairs

        Bizar beeld, inderdaad jammer van de sporen, ik haat het als ik dat zie, eigenlijk moet je wachten tot het echt waait en het zand over het strand glijdt.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: Downstairs

          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
          Bizar beeld, inderdaad jammer van de sporen, ik haat het als ik dat zie, eigenlijk moet je wachten tot het echt waait en het zand over het strand glijdt.
          nadeel is dat de zee zover niet komt , zal alleen door veel regen of heel veel wind effengetrokken worden ,of .... door een laagje sneeuw daar wacht ik op tot het terug eens sneeuwt
          Last edited by bopatje; 2 februari 2019, 10:56.

          Comment


          • #6
            Re: Downstairs

            Herhaal : Al eens gezien maar elke foto is anders ! Knap met die striemende wolken, verhoogd de dynamiek in de foto.
            Had je uw borstel niet bij of je bladerenblazer ?
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Downstairs

              Creatief, ik kan deze foto wel waarderen zo. Fraai werk
              Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

              Comment


              • #8
                Re: Downstairs

                wat is het probleem met die voetsporen? Voor mij geven ze aan dat dit geen verlaten plaats is maar dat de trap inderdaad in gebruik is.
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • #9
                  Re: Downstairs

                  yup vind die sporen net wat structuur en diepie geven
                  Mooi beeld
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Downstairs

                    De LE doet het hier goed en het is een beeld wat evocatief is . Dit zou ook heel knap zijn bij een winderige dag waar alle sporen weggevaagd zijn en er zo wat zand over het strand vliegt hé
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment

                    Working...
                    X