Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In het fotomuseum.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] In het fotomuseum.



    ISO: 640
    f:8
    1/50
    45mm

    Bedankt voor het kijken.

  • #2
    Re: In het fotomuseum.

    duidelijk in het FOMU dus. Nog enkele weken te zien.
    Bij mij komt het nogal geel over maar wel leuke compo
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: In het fotomuseum.

      Bieke Depoorter, ik had niet verwacht dat ik zo onder de indruk zou zijn van haar werk. Echt een aanrader, al kan ik dat niet van deze foto zeggen. Trouwens, toen ik de tentoonstelling bezocht zat er op hetzelfde bankje ook iemand mijn achterwerk te fotograferen. Waarom, in godsnaam?

      Comment


      • #4
        Re: In het fotomuseum.

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
        Bieke Depoorter, ik had niet verwacht dat ik zo onder de indruk zou zijn van haar werk. Echt een aanrader, al kan ik dat niet van deze foto zeggen. Trouwens, toen ik de tentoonstelling bezocht zat er op hetzelfde bankje ook iemand mijn achterwerk te fotograferen. Waarom, in godsnaam?
        Ben ook gaan kijken en voor alle duidelijkheid : ik was die fotograaf niet
        Inderdaad enkele prachtige reeksen van Bieke ! Commentaar op de foto's laten schrijven was goed concept .

        De foto van Suske kan mij ook niet bekoren.

        Comment


        • #5
          Re: In het fotomuseum.

          Leonide,
          Sorry. Misschien was ik het wel, maar dan was het niet mijn bedoeling om achterwerken te fotograferen. Mijn blik was wel getrokken door de schaduwen tussen de personen op de muur, vandaar.
          Nogmaals sorry.
          Suske

          Comment


          • #6
            Re: In het fotomuseum.

            Je hoeft je niet te excuseren hoor. Die schaduwen waren me zelfs nog niet opgevallen. Misschien was het in dat geval een idee geweest om meer close-up te fotograferen, zodat er slechts een paar benen op de foto staat en je automatisch meer naar die schaduwen getrokken wordt.

            Comment


            • #7
              Re: In het fotomuseum.

              Discutie gesloten

              Comment

              Working...
              X