Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

des bulles

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] des bulles



    helemaal zo niet bedoeld maar vond het leuk uitkomen


    enjoy

    Nathan
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: des bulles

    Blijkbaar moeilijk beeld aan de reacties te zien
    Ik vind hem ook moeilijk, tegen alle regels en logica in, maar in een reeks past hij misschien wel in, maar zo los weet ik het niet goed.
    Ik denk (en velen hier vermoed ik) vaak in gekende do's en don'ts bij het kijken naar een foto, maar op tentoonstellingen en in boeken zie ik vaak beelden die tegen die regels inbotsen, soms van grote namen. Van Fleteren zijn boek over Charleroi bijvoorbeeld, daar zitten diverse beelden in die tegen alles indruisen. Dit beeld doet me er wat aan denken.

    Comment


    • #3
      Re: des bulles

      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
      Blijkbaar moeilijk beeld aan de reacties te zien
      Ik vind hem ook moeilijk, tegen alle regels en logica in, maar in een reeks past hij misschien wel in, maar zo los weet ik het niet goed.
      Ik denk (en velen hier vermoed ik) vaak in gekende do's en don'ts bij het kijken naar een foto, maar op tentoonstellingen en in boeken zie ik vaak beelden die tegen die regels inbotsen, soms van grote namen. Van Fleteren zijn boek over Charleroi bijvoorbeeld, daar zitten diverse beelden in die tegen alles indruisen. Dit beeld doet me er wat aan denken.
      zoiets in dat genre ja....goe verwoordt ;-)
      www.lensculture.com/nathan-verstraete

      Comment


      • #4
        Re: des bulles

        Dan heeft het toeval jou een handje geholpen, het is zeker wel een sterk beeld geworden. De geopende mond zegt veel..
        http://www.smuttynose.nl

        Comment

        Working...
        X