Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nat en bevroren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Nat en bevroren

    Het hoeven niet altijd landschappen te zijn, eens wat kortbij gaan kijken levert ook interessante beelden op.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Nat en bevroren

    knap - speciale bewerking
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Nat en bevroren

      Apart en aangenaam
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Nat en bevroren

        Niet zo m'n ding Raymond maar daarom zeker niet minder geslaagd

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Nat en bevroren

          ik vind dan weer één van je betere , mooi met de contrasten gespeeld ,miss iets minder verscherpen ,druppeltjes zijn daar nogal gevoelig aan

          Comment


          • #6
            Re: Nat en bevroren

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Niet zo m'n ding Raymond maar daarom zeker niet minder geslaagd

            grts
            Sieg
            Dat kan iedereen overkomen Sieg, het enige wat me toch bijzonder opvalt is dat dit genre van 'kortbij' fotografie heel weinig aan bod komt en hierdoor weinig commentaar wordt gegeven wat ik spijtig vind want ook dit is natuurfotografie zei het dan in zwartwit wat ook als handicap worden aanzien.
            @Bopatje : Waarschijnlijk zeer weinig verscherpt maar je visie is zeker vatbaar om er rekening mee te houden.
            Beiden bedankt alsook Olivetti en blauwzwart.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Nat en bevroren

              Ik vind doordat de omzetting zo contrastvol is dat je daardoor de glans of sfeer op de druppels weg is. Maw. je ziet wel druppels maar ik voel ze niet.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Nat en bevroren

                Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs Pascal Bekijk bericht
                Ik vind doordat de omzetting zo contrastvol is dat je daardoor de glans of sfeer op de druppels weg is. Maw. je ziet wel druppels maar ik voel ze niet.
                Een goeie mening of gevoel is altijd welkom en dat respecteer ik. Het is uiteraard een keuze bij het maken of afmaken van een foto, ik maak er steeds zo een paar - ook in kleur - en dan kies deze die mij het meeste voldoet aan het inzicht dat ik heb op het onderwerp of thema. En tot slot ; het zij 'bevroren' druppels, dus ijs als je daaraan misschien moest twijfelen.
                Dank voor je reactie, Pascal.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Nat en bevroren

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Een goeie mening of gevoel is altijd welkom en dat respecteer ik. Het is uiteraard een keuze bij het maken of afmaken van een foto, ik maak er steeds zo een paar - ook in kleur - en dan kies deze die mij het meeste voldoet aan het inzicht dat ik heb op het onderwerp of thema. En tot slot ; het zij 'bevroren' druppels, dus ijs als je daaraan misschien moest twijfelen.
                  Dank voor je reactie, Pascal.
                  Bedankt om je antwoord. Een keuze van de TS zal ik altijd respecteren wat meestal beter is dan domme comments waar je niets aan hebt...en dan heb ik het over muggeziften of tussen de lijntjes kleuren. Just follow your feeling.

                  Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment

                  Working...
                  X