Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2x ontvangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2x ontvangen

    Vandaag shoot nr69 februari 2x in de bus gehad. 1x met BD nr en 1x zonder. Nog iemand?
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

  • #2
    Re: 2x ontvangen

    Hier ook

    Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: 2x ontvangen

      Hier ook
      Nikon.

      Comment


      • #4
        Re: 2x ontvangen

        En hier ook.
        Precies of ze bij de uitgeverij echt teveel kassa hebben ....
        En we hebben geluk, in beide staat precies hetzelfde.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: 2x ontvangen

          gisteren één exemplaar ontvangen
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: 2x ontvangen

            Het lijkt er inderdaad op dat een (klein) deel van de abonnees twee nummers heeft gehad. We gaan dit corrigeren, zodat dit bij het volgende nummer niet meer gebeurt. Mocht je twee nummers hebben gehad kan je een mail sturen naar klantenservice@abonnementenland.be om dit te melden.

            Je kan met de tweede Shoot 69 natuurlijk altijd een vriend/kennis/collega mee blij maken.

            Indien er vragen zijn over je abonnement kan je altijd een mail sturen naar klantenservice@abonnementenland.be. Overige vragen mag je richten aan info@minoc.com.

            Vriendelijke groet,

            Shoot
            Last edited by baloo; 31 januari 2019, 11:05.

            Comment


            • #7
              Re: 2x ontvangen

              Bij mij net andersom.
              Ik krijg al voor de 2de maal een aanmaning om de nummers van Shoot te betalen ondanks dat ik lid ben van Belgiumdigital.
              Al 2 maal een mail verzonden naar de klantenservice met het betalingsbewijs van BelgiumDigital maar ondanks de standaardmail terug verder nog geen nieuws ontvangen.
              Ik ben is curieus of ik het nummer van maart zal ontvangen.

              Comment


              • #8
                Re: 2x ontvangen

                Oei abonnementenland - dat lees ik niet graag. Daar heb ik verschrikkelijke ervaringen mee - en daardoor heb ik gewoon 3 leveranciers van tijdschriften er zonder enige vorm van genade uitgetrapt. En daar zaten abonnementen bij waar ik met pijn in't hart afscheid van genomen heb. Maar in zaken ben ik bikkelhard. Men moet stipt en correct zijn - of ik haal de voorhamer naar boven, en ik speel altijd kort en kordaat op de bal.
                Daan - in Belgie mag u gewoon opzeggen door niet te betalen - incasso's halen hier niks uit - ze hebben geen poot om op te staan.
                Beste BD-bestuur - ik ga een vraag indienen daaromtrend op de ALV - gewoon omdat dit toch wel enig belang heeft.
                A.U.B. ga NOOIT in zee met abonnementenland - dat is een draak van een bedrijf. Ik heb er haast een trauma aan overgehouden (nu een geluk dat ik m'n rechten ken)... En naast mij hoor ik in de omgeving (IT dus) soortgelijke klachten - en met als gevolg veel stopgezette abbo's.
                Dus beste Shoot - trap hen eruit nu het nog kan - of monitor op z'n minst de performancie met een ongekende strengheid.

                Comment


                • #9
                  Re: 2x ontvangen

                  Bij mij nog anders: tot december 2018 alles normaal en elke maand correct de Shoot in de bus. Dit jaar (alhoewel ik lid bleef van BD) niks meer. Geen januari en geen februarinummer gekregen. Er moet daar iets grondig fout gaan als ik ook het voorgaande lees. Ik heb hen tweemaal een bericht gestuurd maar geen antwoord en ook geen ontvangstbevestiging van mijn berichten! Wat kan ik nog verder doen? misschien kan BD tussenkomen bij Shoot?

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2x ontvangen

                    Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                    Bij mij nog anders: tot december 2018 alles normaal en elke maand correct de Shoot in de bus. Dit jaar (alhoewel ik lid bleef van BD) niks meer. Geen januari en geen februarinummer gekregen. Er moet daar iets grondig fout gaan als ik ook het voorgaande lees. Ik heb hen tweemaal een bericht gestuurd maar geen antwoord en ook geen ontvangstbevestiging van mijn berichten! Wat kan ik nog verder doen? misschien kan BD tussenkomen bij Shoot?
                    Hoi muesli,

                    Stuur je even een mail naar abonnementen@minoc.com? Dan pakken wij het voor je op.

                    Vriendelijke groet,

                    Shoot

                    Comment


                    • #11
                      Re: 2x ontvangen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Shoot Bekijk bericht
                      Hoi muesli,

                      Stuur je even een mail naar abonnementen@minoc.com? Dan pakken wij het voor je op.

                      Vriendelijke groet,

                      Shoot
                      Heb ik gedaan.
                      Vandaag kreeg ik een mail dat de nummers 68 en 69 nagestuurd worden.
                      Bedankt daarvoor!
                      Ik hoop dat nr 70 terug normaal opgestuurd wordt. Enig idee wanneer dat te verwachten is zodat ik het kan opvolgen?
                      Grts,
                      Raf.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 2x ontvangen

                        Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                        ...
                        Ik hoop dat nr 70 terug normaal opgestuurd wordt. Enig idee wanneer dat te verwachten is zodat ik het kan opvolgen?
                        ...
                        De vroegere hoofdredacteur (erikdr) postte hier in dit subforum een lijstje met 'tentative dates'. Zoiets zou wel nuttig zijn...
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: 2x ontvangen

                          Nr 70 vandaag in de bus gevonden.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 2x ontvangen

                            Vandaag 2 maal # 70 ontvangen... en mail gestuurd. Dat is wel teveel van het goede

                            Comment


                            • #15
                              Re: 2x ontvangen

                              Nog steeds #70 niet ontvangen op papier. Daarnet een mailtje gestuurd naar de klantendienst.
                              Dat blijkt dan het notoire abonnementenland te zijn, dus ook maar gestuurd naar abonnementen van minoc.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X