Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter Abstract Part 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Winter Abstract Part 2

    Hier een andere topdown foto, vond het interessant om te zien hoe die auto daar was achtergelaten.

    Persoonlijke website: www.tomashoste.be
    Zakelijke website: www.ground2sky.be

  • #2
    Re: Winter Abstract Part 2

    Mooi hoor
    Hopelijk ben jij iemand die zich aan de "regels" houd, ben al redelijk wat "cowboys" tegen gekomen met zo'n lawaaierig ding

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Winter Abstract Part 2

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooi hoor
      Hopelijk ben jij iemand die zich aan de "regels" houd, ben al redelijk wat "cowboys" tegen gekomen met zo'n lawaaierig ding

      grts
      Sieg
      Oh ja hoor, ik heb een Klasse 1 licentie dus alles verloopt legaal.

      Het klopt dat er inderdaad nog heel wat cowboys rondvliegen maar er wordt meer en meer tegen opgetreden door de politie.
      Persoonlijke website: www.tomashoste.be
      Zakelijke website: www.ground2sky.be

      Comment


      • #4
        Re: Winter Abstract Part 2

        Altijd speciaal zo'n zicht van bovenaf, zeker met die sneeuwlaag. Je zou deze foto ook horizontaal kunnen presenteren, voor een betere schermvulling.

        Comment


        • #5
          Re: Winter Abstract Part 2

          Oorspronkelijk geplaatst door Kalaman Photography Bekijk bericht
          Oh ja hoor, ik heb een Klasse 1 licentie dus alles verloopt legaal.

          Het klopt dat er inderdaad nog heel wat cowboys rondvliegen maar er wordt meer en meer tegen opgetreden door de politie.
          Inderdaad, onlangs nog iemand die boven een natuurgebied aan het vliegen was
          Dus alles wat er zat werd opgeschrikt en kwam de eerste dag niet meer terug
          De kerel had dan ook nog het plezier erin gevonden om even boven mijn auto te komen hangen, totdat ik uitstapte ...

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Winter Abstract Part 2

            Oorspronkelijk geplaatst door 49er Bekijk bericht
            Altijd speciaal zo'n zicht van bovenaf, zeker met die sneeuwlaag. Je zou deze foto ook horizontaal kunnen presenteren, voor een betere schermvulling.
            Deze was origineel horizontaal genomen maar vond hem mooier in een verticale oriëntering (meer "conform" voor smartphones en Instagram ;-) ).

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Inderdaad, onlangs nog iemand die boven een natuurgebied aan het vliegen was
            Dus alles wat er zat werd opgeschrikt en kwam de eerste dag niet meer terug
            De kerel had dan ook nog het plezier erin gevonden om even boven mijn auto te komen hangen, totdat ik uitstapte ...

            grts
            Sieg
            Nja, die zullen er ondanks de wetgeving altijd blijven helaas. Als ik zo iemand zie kan ik enkel maar zeggen dat er een wetgeving is en dat ze een opleiding moeten volgen. Maar 's anderendaags vliegen ze toch gewoon weer rond ...
            Persoonlijke website: www.tomashoste.be
            Zakelijke website: www.ground2sky.be

            Comment


            • #7
              Re: Winter Abstract Part 2

              Mooi, al is de sneeuw een beetje dof
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

              Comment


              • #8
                Re: Winter Abstract Part 2

                Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                Mooi, al is de sneeuw een beetje dof
                Vind er niets dof aan hoor. Sneeuw voelt zelfs op mijn scherm echt aan.

                Btw Mooi shot TS
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment

                Working...
                X