Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mirthe Vercammen B&W Kleurupdate

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mirthe Vercammen B&W Kleurupdate

    Omdat er niet veel fans waren van de B&W versie post ik nu de kleuren versie. Met WB op schaduw. Omdat ik het anders te koel licht vond.
    De zon was ook redelijk fel en ze stond met haar gezicht recht in de zon. Vond het wel iets hebben.


    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Mirthe Vercammen B&W Kleurupdate

    Trui uitgebrand, gezicht gelig en die tas maakt het geheel te druk... ik ben geen fan.
    Probeer haar te overhalen in wat zachter licht nieuwe foto's te maken
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Mirthe Vercammen B&W Kleurupdate

      Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
      Trui uitgebrand, gezicht gelig en die tas maakt het geheel te druk... ik ben geen fan.
      Probeer haar te overhalen in wat zachter licht nieuwe foto's te maken
      Bedankt om te reageren.
      De zon stond vlak op haar daarom die gelige look. Haar jas was ook oranje wat het licht nog eens extra reflecteert. Ik waardeer uw eerlijke mening maar aan de tas kan je al zien dat het licht warm was.
      Ze was content met deze foto en dat vind ik ook wel belangrijk.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Mirthe Vercammen B&W Kleurupdate

        De achtergrond sluit mooi aan bij de kleuren van de voorgrond. Ik maak zelf foto's wel eens wat geler om een warme tint te krijgen maar in gezichten stoort het me al snel. Intussen heb ik de andere foto's uit je reeks gezien. Daar zitten naar mijn mening sterkere beelden tussen.
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: Mirthe Vercammen B&W Kleurupdate

          Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
          De achtergrond sluit mooi aan bij de kleuren van de voorgrond. Ik maak zelf foto's wel eens wat geler om een warme tint te krijgen maar in gezichten stoort het me al snel. Intussen heb ik de andere foto's uit je reeks gezien. Daar zitten naar mijn mening sterkere beelden tussen.
          Laurens daar kan ik je in volgen van mijn andere foto's maar het is soms op vraag van het model ook dat zij bij deze recht in de zon wou staan en eigenlijk was ze gewoon even aanzet genieten van de prachtige dag en dit was een sneaky shot.
          Dank je voor je eerlijke mening.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment

          Working...
          X