Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloed Maan (Heule)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bloed Maan (Heule)

    Op statief, met afstandbediening. Lens 70-300mm op 300mm, handmatig scherpgesteld.


    5h55 m'n eerste beeld van de eclipse


    6h22 het donkerste van de verduistering

    6h45 het einde van de verduistering, het zonlicht valt terug op de maan
    Amateur fotograaf,
    lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

  • #2
    Re: Bloed Maan (Heule)

    bedankt voor de serie en de uitleg. Ondertussen zijn hier nog verschillende andere beelden gepost die qua aantrekkelijkheid meer aanspreken, oa door helderheid en aanwezigheid van sterren op het beeld.
    Maar uw bijdrage is wel de interessantste tot nu (ik doorloop van recent naar vroeger) omdat ik door uw commentaar veel van heb bijgeleerd inzake nachtfotografie. Dus een welgemeende dank en proficiat voor uw moed en zelfopoffering.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Bloed Maan (Heule)

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      bedankt voor de serie en de uitleg. Ondertussen zijn hier nog verschillende andere beelden gepost die qua aantrekkelijkheid meer aanspreken, oa door helderheid en aanwezigheid van sterren op het beeld.
      Maar uw bijdrage is wel de interessantste tot nu (ik doorloop van recent naar vroeger) omdat ik door uw commentaar veel van heb bijgeleerd inzake nachtfotografie. Dus een welgemeende dank en proficiat voor uw moed en zelfopoffering.
      kan het niet beter verwoorden ,toch knap

      Comment

      Working...
      X