Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp met toestel/ aankoop nieuw toestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp met toestel/ aankoop nieuw toestel

    Ons moeder doet ook graag aan fotografie en werkte met een nikon coolpix p510. Ze wou veranderen en heeft nu een Canon PowerShot SX70 HS maar ze heeft het toestel eens gebruikt en haar foto's hebben nogal veel ruis. Heeft hier iemand ervaring mee of een oplossing voor ?

    En indien dit niet op te lossen is wil ze graag een nieuw toestel kopen , iemand een goed advies ? ze doet aan natuur , architectuur , zonsondergang en opgang fotografie.

    Alvast bedankt !

  • #2
    Re: Hulp met toestel/ aankoop nieuw toestel

    Wat is het budget en welk soort toestel wil ze gebruiken ?
    Wat is de reden waarom ze opeens zoveel meer ruis zou hebben, heeft ze andere dingen geprobeerd mss ?

    Oplossing, ga van de automatische stand af

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Hulp met toestel/ aankoop nieuw toestel

      voor spiegelreflex met lenzen rond de 1000 euro

      ze is vooral nieuw in fotografie en had eerst ruis door een te hoog ISO bij daglicht, maar nadien bleef er ruis staan in de manuele stand bij ISO 100.

      Comment


      • #4
        Re: Hulp met toestel/ aankoop nieuw toestel

        Het advies dat ik hier gegeven heb gaat voor je mama ook prima passen. https://forum.belgiumdigital.com/f9/...ra-567402.html

        Comment


        • #5
          Re: Hulp met toestel/ aankoop nieuw toestel

          sony rx V of een andere versie ervan die binnen het budget past. ruis op iso 100? te fel onderbelicht en nadien opgehaald? Zelf op mijn reflexen van 12 jaar geleden zag ik bij correcte belichting geen ruis op iso 100
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment

          Working...
          X