Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Restjes in de diepvries

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Restjes in de diepvries

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Restjes in de diepvries

    Jammer dat het dominante blad onscherp is hoor !

    Als je een vierkante uitsnede zou maken an de linkerbovenhoek (onderaan zo een 20% niet meenemen) dan zou dat al een veel fraaier beeld opleveren !


    dit zal hier voorlopig 1 van mijn laatste reacties zijn, ik ben het zo een beetje beu zelf nog redelijk wat te reageren en redelijk wat te posten maar daar erg weinig reactie voor in de plaats te krijgen,
    zeker in de rubrieken Makro ... en Abstract ...

    Met dank aan de mensen die wel van goede wil waren
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Restjes in de diepvries

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Jammer dat het dominante blad onscherp is hoor !

      Als je een vierkante uitsnede zou maken an de linkerbovenhoek (onderaan zo een 20% niet meenemen) dan zou dat al een veel fraaier beeld opleveren !


      dit zal hier voorlopig 1 van mijn laatste reacties zijn, ik ben het zo een beetje beu zelf nog redelijk wat te reageren en redelijk wat te posten maar daar erg weinig reactie voor in de plaats te krijgen,
      zeker in de rubrieken Makro ... en Abstract ...

      Met dank aan de mensen die wel van goede wil waren
      tja. Wat kan ik daar op antwoorden ? Ik tracht dagelijks "nieuwe berichten" aan te klikken en naar de echt nieuwe beelden te kijken (gemarkeerd met vandaag of gisteren). Daar waar weinig of geen reactie op gegeven werd, daar doe ik meer moeite voor om toch iets nuttigs te schrijven. Bij sommige inzenders vind je immers alleen maar reacties als "schitterend, je hebt weer een prachtstuk, zeer mooi, ... . Ook als lijkt me dat soms helemaal niets speciaals. Het wordt dan moeilijk om daar als enige een minder goede impressie neer te schrijven. Waar ik meestal wel van afblijf, is de rubriek "abstract" omdat dit me meestal niet aanspreekt en ik me soms zelfs afvraag of dit wel fotografie is. Maar iedereen zijn goesting en dus is zwijgen het best, zeker omdat ik daar niets van ken.
      Wat ik al vermeld heb, is dat ik soms in de HoF of zelfs in gewone rubrieken inzendingen voor de eerste keer tegenkom. Daar heb ik nog geen oplossing voor.
      bedankt voor de reacties die u me al bezorgd hebt in het verleden.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Restjes in de diepvries

        ik volg Frakske zijn uitleg qua scherpte,
        ik zou de scherpte ook wat meer op het voorste blad gelegd hebben, niet volledig maar toch wa meer
        spijtig te lezen da frakske minder respons ga geven
        mvg Tweetty
        bd0379be

        Comment

        Working...
        X