Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digital photo september

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digital photo september

    Door een misverstand

    Niemand dit nummer en de CD te veel of dubbel en willing om het te verkopen??

    thks

    Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

  • #2
    Re: Digital photo september

    ik weet ni hoe de vork in de steel zit

    maar als zij in fout zijn dan moet je gewoon es bellen en sturen ze een exemplaar op (alé als ze er nog hebben want ondertussen al oktobereditie)
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: Digital photo september

      Zoals ik reeds verschillende keren vermeldde vermoed ik dat de oorzaak van zeer trage of niet-levering ligt bij een courierbedrijf dat zij blijkbaar gebruiken. Ik heb de indruk dat ze voor de abonnees in België alle exemplaren in 1 keer naar Brussel sturen en dat die dan vanuit Brussel verder verdeeld worden door dat courierbedrijf.
      Natuurlijk zijn ze bereid een vervangexemplaar te sturen als ze er nog hebben, maar ook dat duurt soms een maand! Het is daar een warboel.
      Wat ze ook doen als je voldoende reclameert (kan ook via e-mail) is je abonnement met 1 of 2 maanden verlengen en dat heb ik al tweemaal gekregen. Als ze nu nog hun distributiesysteem verbeteren dan is dat nog positief.
      In elk geval: tijdig reclameren want de exemplaren voor een bepaalde maand liggen gewoonlijk al een week daarvoor in de krantenwinkel. Waarom zouden geabonneerden dan vaak minstens nog drie weken moeten wachten, als ze het nummer wel krijgen.
      home page: http://cage.ugent.be/~hs
      reisblog: http://herser.wordpress.com
      foto montages: http://www.photodex.com/share/hermans

      Comment


      • #4
        Re: Digital photo september

        ik heb 't 2 keer voorgehad in 't voorjaar sindsdien geen problemen meer

        telkens wel een nieuw exemplaar gekregen na bellen
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: Digital photo september

          Hé bedankt voor de info maar het is echt hun fout niet.

          Ik of mijn vrouwtje koop al 2 jaar de losse nummers en in September heb ik/vrouwtje het stomweg vergeten omdat we van elkaar dachten dat het al gekocht was.

          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #6
            Re: Digital photo september

            allebei op jullie knietjes in de hoek
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment

            Working...
            X