Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

programma voor fotomozaïeken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • programma voor fotomozaïeken

    Een juf van de school waar ik werk vroeg onlangs als ik een programma kende waarmee je een fotomozaïek kunt maken (gewoon foto's naast/onder elkaar in verschillende afmetingen)
    Voor de smartphone zijn er alternatieven genoeg, maar ik kon haar niet antwoorden voor de computer. Online zijn er wel tools, maar toch liever een programma. Iemand tips?
    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

  • #2
    Re: programma voor fotomozaïeken

    Ik doe het met print templates in Lightroom.
    Geen weet van gratis programma's.

    Comment


    • #3
      Re: programma voor fotomozaïeken

      Met Paint in Win 10 lijkt me dat perfect doenbaar. Eenvoudig in gebruik.
      Met darktable (open source versie alla PS) kan dat ook maar vraagt toch wel wat kennis van het programma.

      Comment


      • #4
        Re: programma voor fotomozaïeken

        Bedankt voor de reacties.
        De juf heeft geen lightroom/photoshop. Paint wel, maar dit is niet zo handig.
        Ik heb toch een gratis programma gevonden : photospills
        Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

        Comment


        • #5
          Re: programma voor fotomozaïeken

          Deze (https://e-m-free-photo-collage.en.softonic.com/) lijkt mij ook interessant. Eenvoudig in gebruik.

          Comment


          • #6
            Re: programma voor fotomozaïeken

            Iets downloaden van softsonic zou ik ten zeerste afraden, zit vol met verdoken en totaal zinloze programmetjes, en wie weet, spyware.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: programma voor fotomozaïeken