Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand zijn fotorolletje kwijt in Antwerpen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand zijn fotorolletje kwijt in Antwerpen?

    “Het gaat specifiek om een rolletje van het merk Fuji. Daarop was plaats voor 36 foto’s met 1.600 ISO-waarde. En dat is niet het standaard huis-tuin-keukentype. De experten daar wisten me ook te vertellen dat het doosje zelf eigenlijk bij een zwart-witrolletje hoort en niet bij dat specifieke rolletje. Dus wellicht gaat het hier over iemand, die wel degelijk met fotografie bezig was”

    Vandaar, ook op dit forum maar eens delen he

    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190116_04107281

    IZ.
    For Greater Good - Ambient Music for the Masses

    Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

  • #2
    Re: Iemand zijn fotorolletje kwijt in Antwerpen?

    Kan natuurlijk ook van een Noor zijn. Wel sympatiek dat ze de eigenaar zoeken.

    Comment


    • #3
      Re: Iemand zijn fotorolletje kwijt in Antwerpen?

      Is ondertussen gevonden las ik.

      Comment


      • #4
        Re: Iemand zijn fotorolletje kwijt in Antwerpen?

        Ik lig hier met een gevonden kaartje met 32 Gig aan vakantiefoto's van een kennelijk "Aziatisch" koppel op Europese rondreis, begin maar te zoeken... Zijn het Chinezen, Japanners, Thais, Vietnamezen or whatsoever ????? Ik heb totnogtoe geen enkel aanknopingspunt. Via een vriend die een paar jaar in China heeft gewerkt gevraagd om een paar van de foto's met de bewuste personen daar op de sociale media te gooien, niets ...
        Ik ben zelf 300 foto's van deze zomer kwijt door een defecte SD-kaart, dus ik weet hoe het voelt....

        Comment


        • #5
          Re: Iemand zijn fotorolletje kwijt in Antwerpen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
          Dus wellicht gaat het hier over iemand, die wel degelijk met fotografie bezig was”

          Vandaar, ook op dit forum maar eens delen he

          https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190116_04107281

          IZ.
          Een van de foto's is gemaakt in de spiegel van een lift de camera is een eenvoudig compactje wat ook aan de foto's is af te zien. Dus niet iemand die serieus met fotografie bezig is.
          De eigenaar zou gevonden zijn.

          Comment

          Working...
          X