Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Station Antwerpen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Station Antwerpen.

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: Station Antwerpen.

    Mooie verzorgde symmetrie, de foto kan wat warmte gebruiken, en met een bredere lens had je het achterover hellen ook wat kunnen aanpakken.
    Maar dus wel goed hé. ;-)
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Station Antwerpen.

      Ik vind de kleursetting goed.
      Wel zou ik vie uitrekken, de linkerkant iets naar beneden halen. Nu is een dikke mm verschil tussen links en rechts en door het feit dat het de onderband aait, merk je het goed op. Probleem bij mooi symmetrische foto's, je bijna automatisch zoekt naar iets dat toch niet voldoet. Maar, 't blijft voor mij goed.
      Ik volg wel Lieven niet.
      Je hebt een duidelijke kikovorsperspectief en dan betekent dat je zo wie zo moet hellen. Indien je deze foto rechter zet krijg je rare beelden. Ik heb nog nooit daan een vensterbank gekeken in kikvorsperspectief waar het beeld dan recht voor mij komt te staan en ik toch de onderkant van de vensterbank zie.
      Best mogelijk dat die bedenkeing te wijten is aan mijn mathematische denkwijze, maar voor mij zou het storen..
      Met een bredere breedhoek had je wel nog meer gehad van het gebouw, de vraag is echter, zou daarom het beeld mooier zijn geweest ?
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment

      Working...
      X