Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proshow Gold

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proshow Gold

    Beste,
    Ik heb een laptop aangekocht en bezit het programma Proshow Gold met registratiesleutel(aangekocht) dat op mijn desktop staat en wil dit nu op mijn laptop
    terug downloaden. Geeft telkens aan geen geldige sleutel en mijn vraag is kan je zo een programma maar 1 keer downloaden of moet ik terug een sleutel kopen
    wat voor mij een kost te veel is. Kan ik alsnog dat programma op mijn laptop zetten of bestaat er nog een methode om dat uit te voeren zonder het aan te kopen?

    Dank bij voorbaat

  • #2
    Re: Proshow Gold

    als de software 2 keer is geregistreerd doet proshow niks meer

    Comment


    • #3
      Re: Proshow Gold

      als je een login hebt op hun website, kan je vanaf daar de versie waar je recht op hebt downloaden. Wat je ook kan doe is via hun klantendienst gaan met registratiesleutel.

      Comment


      • #4
        Re: Proshow Gold

        Oorspronkelijk geplaatst door ErikR Bekijk bericht
        als je een login hebt op hun website, kan je vanaf daar de versie waar je recht op hebt downloaden. Wat je ook kan doe is via hun klantendienst gaan met registratiesleutel.
        als trouwe klant van de proshow gold en de producer :
        als hij 2 keer is geregistreerd , dan den 3de keer : noppes :

        Comment


        • #5
          Re: Proshow Gold

          Als je inlogt op hun site, vind je onder "Your products" de versies die je ooit hebt aangekocht.
          Kan je zoveel downloaden als je wil

          Comment


          • #6
            Re: Proshow Gold

            wat ben je der mee als je het kunt downloaden ( wat normaal nooit een probleem is , als je het niet meer kan registreren ( zie vorige post : 2 keer en... dan zijn amerikanen , en die loggen ALLES
            dus ge moet niet zeggen , dat is den eerste keer : want die weten beter wat je ooit hebt gedaan dan jezelf

            Comment


            • #7
              Re: Proshow Gold

              Is er geen mogelijkheid om op één toestel te deactiveren? Zo werkte het toch met Photoshop...
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Proshow Gold

                neen, voor zover ik zie, niet mogelijk, en activeren , gaat enkel online met hun server

                Comment


                • #9
                  Re: Proshow Gold

                  Bedankt voor de informatie en is er een programma (gratis) of eentje dat niet te veel kost waar ik een slide show mee kan maken?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proshow Gold

                    https://studylib.net/doc/18317415/ma...e-image-viewer
                    Faststone

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proshow Gold

                      Try MAGIX Photostory deluxe free software - create animated slideshows from photos, videos, and music quickly & easily, and share your story with your loved ones.

                      Photostory Deluxe
                      D 7500 > 16/85 > 70/300>105
                      https://www.behance.net/joscaeymae0afa
                      Grt. Jos

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proshow Gold

                        Bedankt voor de informatie

                        Comment

                        Working...
                        X