Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het licht over de golven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] het licht over de golven

    dank om te kijken

  • #2
    Re: het licht over de golven

    De beweging in het water vind ik heel apart omdat het een mooie kijklijn genegeerd in het beeld. Het totaalbeeld vind ik net iets te donker maar dat laatste kan gelegen zijn aan mijn monitor
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: het licht over de golven

      Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
      De beweging in het water vind ik heel apart omdat het een mooie kijklijn genegeerd in het beeld. Het totaalbeeld vind ik net iets te donker maar dat laatste kan gelegen zijn aan mijn monitor
      de foto is idd redelijk donker ,maar het is zo dat ik het wilde houden omdat dit de laatste schijn over de golven was het was een sombere donkere dag maar s'avond brak nog juist eventjes de zon door een dunne wolken laag , ik wilde vooral de sfeer niet veranderen ,het zou idd wel kunnen dat dit voor sommigen te donker is , maar daar kan ik mee leven , hoewel er overal nog mooi detail tezien is

      Comment


      • #4
        Re: het licht over de golven

        Door het donkere afwerken komt er heel veel sfeer in de opname, op mijn scherm zeker niet te donker
        Ik vind de compo heel goed gekozen en de omzetting vind ik heel sterk, knappe opname Patrick

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: het licht over de golven

          Een foto die me sterk aanspreekt door de sfeer die er in werd gebracht wat getuigd van creatief gevoel, zeker in zwartwit. Prachtig !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: het licht over de golven

            er zijn erg interessante zones in dit beeld. Zo vind ik de golfslag erg ongewoon en mooi. Wanneer je dan op het strand belandt, vind je daar het licht dat u onmiddellijk naar de verspreide bewolking leidt die de andere richting uitgaan waardoor je weer bij die golfbeweging terechtkomt.
            Wat de donkerte van het beeld aangaat : naar mijn smaak vind ik die prima behalve daar waar lucht en strand mekaar ontmoeten (de paaltjes en wat meer naar rechts) waar ik iets meer onderscheid toch had kunnen waarderen. Maar dat zal wel de kwadratuur van de cirkel zijn, vermoed ik : de ene voorkeur brengt automatisch de andere met zich mee.
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: het licht over de golven

              Fantastisch.
              Zeer mooie compo: de balans licht/donker is schitterend.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: het licht over de golven

                Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                Fantastisch.
                Zeer mooie compo: de balans licht/donker is schitterend.
                ook mijn mening

                Comment


                • #9
                  Re: het licht over de golven

                  bekend plekje. Knap beeld hoor en zeer sfeervol
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: het licht over de golven

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    de foto is idd redelijk donker ,maar het is zo dat ik het wilde houden omdat dit de laatste schijn over de golven was het was een sombere donkere dag maar s'avond brak nog juist eventjes de zon door een dunne wolken laag , ik wilde vooral de sfeer niet veranderen ,het zou idd wel kunnen dat dit voor sommigen te donker is , maar daar kan ik mee leven , hoewel er overal nog mooi detail tezien is
                    Geen probleem Patrick, ik respecteer ieders keuze, het is tenslotte jouw foto
                    https://www.behance.net/Lynx1966

                    Comment


                    • #11
                      Re: het licht over de golven

                      Zeer fraai die dynamiek door het heen en weer stromende water en ik vind dat erg mooi zo donker,
                      Het licht dat er dan overblijft wordt er alleen mooier door !
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: het licht over de golven

                        als een non-supporter van Z/W weet deze me toch fel te bekoren...tonnen sfeer en tegelijk dynamiek ...een knaller..

                        Groetjes
                        Freddy
                        https://fredor2.wixsite.com/my-site

                        Comment


                        • #13
                          Re: het licht over de golven

                          Ik vind hem echt knap ... en ook voor mij is hij niet te donker.
                          Mvg Philip

                          Comment


                          • #14
                            Re: het licht over de golven

                            Foutloos zoals gewoonlijk.

                            Comment


                            • #15
                              Re: het licht over de golven

                              dank voor de reacties

                              Comment

                              Working...
                              X