Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WaanzinVII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] WaanzinVII

    Het zevende beeld verwijst naar gruwel en oorlogsmisdaad. De serie komt wat traag vooruit door hetzelfde rime van mijn gezondheid, het leeft en hoopt.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: WaanzinVII

    Deze is heel knap hoor Raymond, ik zit er met bewondering naar te kijken.

    Comment


    • #3
      Re: WaanzinVII

      fascinerend beeld !
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: WaanzinVII

        Laat niets aan de fantasie over..
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: WaanzinVII

          Waanzinnige reeks, knappe bewerking.
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: WaanzinVII

            Wauw, dit is echt knap
            Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen.
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #7
              Re: WaanzinVII

              Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
              Wauw, dit is echt knap
              Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen.
              Ook ik wist niet hoe er aan te beginnen maar langzaam kwam het scenario op gang vanuit de foto's die met de tijd al genomen had en de hedendaagse aanvulling. Het resultaat is zoekwerk en probeersels met veel geduld uitgewerkt.
              Dank allen voor de fijne reacties.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: WaanzinVII

                Het surrealisme wat er in sommige foto's bij verzonnen wordt, is er hier -zou ik zeggen- bewust ingebracht op een zeer goed bij de titel passende manier.
                Ik meen een scene te zien waarbij de bodem uit elkaar spat en/ of iets van dit soort beelden verwant aan "Het einde van de wereld" door Dante.
                In dit geval levert dat voor mij dus door je bewerkingen en inbreng wel een indrukwekkend beeld op!

                Een kritische opmerking is dan wel dat de titel vele ladingen (en sferen) moet dekken, want als reeks begint je "Waanzin" veel kanten uit te waaieren.
                Deze kan ik echter erg goed waarderen.

                Groet,
                Ruud

                Comment


                • #9
                  Re: WaanzinVII

                  Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk bericht
                  Het surrealisme wat er in sommige foto's bij verzonnen wordt, is er hier -zou ik zeggen- bewust ingebracht op een zeer goed bij de titel passende manier.
                  Ik meen een scene te zien waarbij de bodem uit elkaar spat en/ of iets van dit soort beelden verwant aan "Het einde van de wereld" door Dante.
                  In dit geval levert dat voor mij dus door je bewerkingen en inbreng wel een indrukwekkend beeld op!

                  Een kritische opmerking is dan wel dat de titel vele ladingen (en sferen) moet dekken, want als reeks begint je "Waanzin" veel kanten uit te waaieren.
                  Deze kan ik echter erg goed waarderen.

                  Groet,
                  Ruud
                  Thanks Ruud, als kritiek kan ik je opmerking niet aanvaarden daar ieder een visie heeft op een 'beeld' en ik je omschrijving dus als positief in ontvangst neem. De serie is gebaseerd op "oorlog" en oorlog is volgens mijn opinie "waanzin" en hoe sommige landen en heersers het voor mekaar krijgen oorlogje te spelen is dubbele waanzin - uit oorlog komt uitsluitend miserie, moord en vernieling, in feite 'mensonwaardige kanten' maar dit laatste is weer een ander hoofdstuk.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: WaanzinVII

                    Een nachtmerriebeeld van iets zoals we dat liever niet in 't echt zien gebeuren, jammer genoeg gebeurt het ...
                    Knap in beeld gebracht Raymond
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: WaanzinVII

                      Echt goed Raymond
                      Vriendelijke groet, laGrange
                      http://lagrange.1x.com
                      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

                      Comment


                      • #12
                        Re: WaanzinVII

                        dit is sterk , je hoeft geen woorden om de ernst en gruwel aan te voelen , waanzin zoals je zelf zegt , de waanzin van het mens"dom" ,knap werk deze

                        Comment

                        Working...
                        X