Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schelpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Schelpen


  • #2
    Re: Schelpen

    Mooie opname en het verwondert mij dat er nog geen reactie op gekomen is

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Schelpen

      inderdaad een mooi beeld, hou ik wel van, heb dit ook al 's geprobeerd maar was verre van dit resultaat....

      Comment


      • #4
        Re: Schelpen

        Thx jongens voor jullie reacties...beter 2 dan geen haha...

        Comment


        • #5
          Re: Schelpen

          je gaat het niet geloven, maar ik kijk dagelijks en toch heb ik dit beeld nog niet gezien !

          goed gekozen plaats op het strand : de opeenvolgende putjes geven een idee van kabbelend water weer. De drie schelpen zijn voldoende om het strand toch boeiend te maken en de twee vage silhouetten vervolledigen het beeld. De sfeer van de zee wordt goed weergegeven door die donkerblauwe streep met daaronder het donkerder natte zand. de egale, lichtblauwe lucht maakt het af.
          wat vind ik minder : de linker schelp doet me denken aan een afgerukte aangespoelde hand (te veel naar Amerikaanse politiefeuilletons gekeken op tv vermoed ik).
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Re: Schelpen

            Mooi beeld..mij deed het ook denken aan een afgerukte hand....en ik kijk geen amerikaanse politie feuilletons

            Groetjes
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: Schelpen

              Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
              je gaat het niet geloven, maar ik kijk dagelijks en toch heb ik dit beeld nog niet gezien !

              goed gekozen plaats op het strand : de opeenvolgende putjes geven een idee van kabbelend water weer. De drie schelpen zijn voldoende om het strand toch boeiend te maken en de twee vage silhouetten vervolledigen het beeld. De sfeer van de zee wordt goed weergegeven door die donkerblauwe streep met daaronder het donkerder natte zand. de egale, lichtblauwe lucht maakt het af.
              wat vind ik minder : de linker schelp doet me denken aan een afgerukte aangespoelde hand (te veel naar Amerikaanse politiefeuilletons gekeken op tv vermoed ik).
              CMM misschien was het wel een hand er zat namelijk een vlieg op maar die heb ik maar weggehaald met PS voor alle zekerheid...haha

              Comment


              • #8
                Re: Schelpen

                Inhoudelijk is de foto van intelligentie gespeend, er mocht nog wat meer beweging in de achtergrond zijn.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X