Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waanzin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waanzin

    Hier te zien .
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Waanzin

    Waanzin inderdaad. Ik dacht eerst dat het ging over die criminele Curd V. (notabene verre familie van mijn vrouw ). Tot ik de nummerplaten zag. Rijbewijs levenslang intrekken en -vooral- wagen in beslag nemen.

    Comment


    • #3
      Waanzin

      Ik zou ook graag de minuten ervoor zien ... geeft vaak een heel andere kijk op de zaak.
      En de filmer gaat ook niet vrijuit, probeert rechts in te halen, gaat op pechstrook rijden en zou beter wat afstand houden en niet verder uitdagen.
      En de filmer is ook de enige dat veel sneller rijdt dan de rest van het verkeer, zal gehaast zijn zeker?
      Twee kiekens bij elkaar dus.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Waanzin

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Ik zou ook graag de minuten ervoor zien ... geeft vaak een heel andere kijk op de zaak.
        En de filmer gaat ook niet vrijuit, probeert rechts in te halen, gaat op pechstrook rijden en zou beter wat afstand houden en niet verder uitdagen.
        En de filmer is ook de enige dat veel sneller rijdt dan de rest van het verkeer, zal gehaast zijn zeker?
        Twee kiekens bij elkaar dus.
        inderdaad. Het ene haantje daagt het andere uit en dan stroomt de testosteron (en de benzine, natuurlijk). Loopt het uiteindelijk fout, zijn dikwijls onschuldigen nog het grootste slachtoffer.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: Waanzin

          Tween kiekens elkaar waard.

          Comment


          • #6
            Re: Waanzin

            Volwassen mensen ???
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: Waanzin

              Sommige mensen bezitten gewoon niet het verantwoordelijkheidsgevoel om het stuur in handen te nemen of het verstand, noem het zoals je wil. Dit is er een mooi staaltje van, ze zijn allebei even erg. Krijg dat maar eens in je achteruitkijkspiegel te zien....
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • #8
                Re: Waanzin

                Om eerlijk te zijn : dit is nog NIKS.
                Op een kwartier van Stockholm naar Uppsala in volle verkeer overdag aan 273 km/h in volle verkeer.

                https://www.youtube.com/watch?v=wGtWZ-K5Tqw

                Dit soort waanzin is gestart met "Pascals ride on la périférique", de ring rond Parijs in 11 minuten in volle verkeer, zoek maar eens op en luister naar zijn commentaar op de achtergrond, de camera op de motor kwam van TF1, er kwam een storm van protest los.

                Voor mij doen ze op circuit wat ze zelf willen maar op de openbare weg kan dit gewoon NIET. Punt uit.

                Comment


                • #9
                  Re: Waanzin

                  In Nederland zijn ze met dergelijk gedrag drie jaar hun rijbewijs kwijt en hun auto.
                  Rapper Boef (tuig van de richel) is met zijn misdadig rijgedrag deze week voor twee en half jaar zijn rijbewijs kwijt en negen maanden voorwaardelijk gevangenis straf.
                  Hij werd door justitie gepakt door zijn eigengemaakte beelden op 'Feestboek'.
                  Last edited by Binnenuit; 17 januari 2019, 16:10.

                  Comment

                  Working...
                  X