Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke telefoonprovider? En welke telefoon?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke telefoonprovider? En welke telefoon?

    Het is tijd om te veranderen, nu het met mijn provider (Mobile Vikings) van kwaad naar erger gaat. Ook al omdat ik meer en meer buiten hun doelpubliek val, sinds ik veel bel met de telefoon en relatief weinig sms en dataverkeer heb.
    Omdat mijn telefoon ook ongeveer aan vervanging toe is zou het misschien handig zijn om een gecombineerd abonnement te nemen, met smartphone inclusief. Huidige telefoon is een OnePlus X, hiervoor had ik een iphone 4s. Momenteel lichte voorkeur voor iphone, maar android is ook OK - zolang de telefoon maar geen tablet wordt, hij moet in mijn hand passen.

    Nu is de vraag: met welke provider hebben jullie de beste ervaringen? Qua dekking, qua ondersteuning als het misgaat, etc? En welke telefoon raden jullie aan?

  • #2
    Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

    Hier ook overgestapt van Iphone 4s naar Samsung S9, en dat tot volle tevredenheid.
    Abonnement zit in ons Telenet Wigo pack waar wij ook uiterst tevreden van zijn, maar moet tot je behoeftes horen natuurlijk.

    Comment


    • #3
      Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

      Ik ben bij telenet, prijs volgens gebruik en pas een nieuwe Huawei p20 gekocht, vooral om mooie foto's mee te nemen, tot hiertoe : iel kontent

      Voorbeeld
      (wat betreft foto's)
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

        hier ook telenet, prijs volgens verbruik, ik gebruik een xperie E5 gekocht bij aldi (129 €) doet voor mij al wat het moet doen
        D 7500 > 16/85 > 70/300>105
        https://www.behance.net/joscaeymae0afa
        Grt. Jos

        Comment


        • #5
          Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

          Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
          Het is tijd om te veranderen, nu het met mijn provider (Mobile Vikings) van kwaad naar erger gaat. Ook al omdat ik meer en meer buiten hun doelpubliek val, sinds ik veel bel met de telefoon en relatief weinig sms en dataverkeer heb.
          17 euro voor 2GB en onbeperkt bellen is toch niet zo slecht ? En binnenkort zitten ze op het Orange netwerk als full MVNO, maar mensen zijn nogal ongeduldig tegenwoordig.
          Ik zou alleen al blijven voor hun vikingdeals, levert me al anderhalf jaar gratis abbo op ipv 15 euro per maand.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

            het ging jaren goed, maar ik heb de laatste tijd meer en meer onverklaarbare problemen met connecties (onafhankelijk van de telefoon, heb al geprobeerd met andere foon) en met administratie.
            Support is er zienderogen op achteruit gegaan. Ik koop niet genoeg online om veel voordeel te hebben van de deals, voor die paar euro af en toe moet ik het niet doen.

            Momenteel betaal ik 20 EUR (net omgeschakeld naar onbeperkt bellen, we zullen zien) voor 5GB data en onbeperkt bellen. Prijs maakt niet veel uit, maar het moet werken

            Comment


            • #7
              Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              ...

              maar mensen zijn nogal ongeduldig tegenwoordig.


              ...
              Daar is zelfs een topic over

              Comment


              • #8
                Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

                Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
                het ging jaren goed, maar ik heb de laatste tijd meer en meer onverklaarbare problemen met connecties (onafhankelijk van de telefoon, heb al geprobeerd met andere foon) en met administratie.
                Support is er zienderogen op achteruit gegaan. Ik koop niet genoeg online om veel voordeel te hebben van de deals, voor die paar euro af en toe moet ik het niet doen.

                Momenteel betaal ik 20 EUR (net omgeschakeld naar onbeperkt bellen, we zullen zien) voor 5GB data en onbeperkt bellen. Prijs maakt niet veel uit, maar het moet werken
                OK, maar je schrijft dat je niet veel Data gebruikt en je neemt een abbo met 5 GB ipv 2 GB ? (= 36 euro er jaar méér)
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  OK, maar je schrijft dat je niet veel Data gebruikt en je neemt een abbo met 5 GB ipv 2 GB ? (= 36 euro er jaar méér)
                  Zijn laatste zin is toch duidelijk?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Zijn laatste zin is toch duidelijk?
                    Juist daarom wijs ik er op dat voor 17 euro hij ook onbeperkt kan bellen en 2GB data heeft (ipv 20 euro voor 5 GB).
                    Wat is daar verkeerd aan, vermits in de eerste post TS zegt van veel te bellen en relatief weinig data te verbruiken.
                    Beetje miereneuken ?
                    Uiteraard beslist TS zelf wat hij neemt.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Juist daarom wijs ik er op dat voor 17 euro hij ook onbeperkt kan bellen en 2GB data heeft (ipv 20 euro voor 5 GB).
                      Wat is daar verkeerd aan, vermits in de eerste post TS zegt van veel te bellen en relatief weinig data te verbruiken.
                      Beetje miereneuken ?
                      Uiteraard beslist TS zelf wat hij neemt.
                      TS zegt dat de prijs geen belang heeft maar de kwaliteit telt en hij heeft al beslist.
                      Waarom dan mierenneuken over de prijs?
                      Het zal vooral de provider (kwaliteit netwerk) zijn dat een rol speelt.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        TS zegt dat de prijs geen belang heeft maar de kwaliteit telt en hij heeft al beslist.
                        Waarom dan mierenneuken over de prijs?
                        Het zal vooral de provider (kwaliteit netwerk) zijn dat een rol speelt.
                        Het is erg met u hoor...
                        In #6 schrijft perelaar dat hij nu bij MV (voorlopig) overgeschakeld is naar een 20 euro abbo met onbeperkt bellen en 5GB data (en hij schrijft erbij: we zullen zien). Voor 17 euro geeft MV onbeperkt bellen en 2 GB.
                        Hij heeft misschien rekening gehouden met mijn opmerking dat MV binnenkort op het Orange netwerk zit.
                        Dus ik mag van u iemand die schrijft dat hij weinig data nodig geeft niet gewoon informeren dat hij misschien nutteloos 3 euro teveel betaalt ?
                        Het is ver gekomen met uw eeuwig spijkers op laag water zoeken bij alles wat ik schrijf.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          welke telefoonprovider? En welke telefoon?

                          Nete, we weten al jaren dat alleen wat jij hebt heilig is ... uw provider, uw bank, uw kredietkaart, uw, uw, uw, ... en alleen dat probeer jij op te dringen.
                          En dat hij nu 2, 5 of 500GB data krijgt bij het abo dat hij gekozen heeft, dat doet er toch niet toe?
                          Bij zo goed als elk nieuw abonnement krijgt men tegenwoordig meer data dan bij een oud abonnement.
                          Wat heeft het nog zin om iets op te dringen als de keuze al gemaakt is?
                          Trouwens is het beste netwerk ook wat regio-gebonden.
                          MV stapt over van Base naar Orange ... op sommige plaatsen is mogelijks Base beter, op andere plaatsen Orange.
                          Verder gaat het ook over achteruitgaande support, dat verandert niet met een ander netwerk hoor.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Nete, we weten al jaren dat alleen wat jij hebt heilig is ... uw provider, uw bank, uw kredietkaart, uw, uw, uw, ... en alleen dat probeer jij op te dringen.
                            En dat hij nu 2, 5 of 500GB data krijgt bij het abo dat hij gekozen heeft, dat doet er toch niet toe?
                            Bij zo goed als elk nieuw abonnement krijgt men tegenwoordig meer data dan bij een oud abonnement.
                            Wat heeft het nog zin om iets op te dringen als de keuze al gemaakt is?
                            Trouwens is het beste netwerk ook wat regio-gebonden.
                            MV stapt over van Base naar Orange ... op sommige plaatsen is mogelijks Base beter, op andere plaatsen Orange.
                            Verder gaat het ook over achteruitgaande support, dat verandert niet met een ander netwerk hoor.
                            Hopeloos... en totaal NAAST de kwestie: ik geef TS een voorbeeld, ik dring helemaal niets op...
                            TS is gewoon bij Mobile Vikings (voorlopig ?)van abbo veranderd naar onbeperkt bellen en véél data. Voor 3 euro minder heeft hij onbeperkt bellen en nog altijd 2GB data. Misschien is die 2GB voldoende voor hem.
                            Ik meld dat gewoon.
                            Wil je asjeblief stoppen met dit topic verder te verzieken ?
                            Last edited by nete; 12 januari 2019, 08:11.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #15
                              Re: welke telefoonprovider? En welke telefoon?

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Wil je asjeblief stoppen met dit topic verder te verzieken ?
                              Wil jij er dan niet mee beginnen? [emoji19]
                              Ik had enkel toegevoegd dat zijn laatste zin duidelijk was, “prijs maakt niet uit” en je was weer vertrokken ... net over de prijs. [emoji107]
                              Het draaide om slechte service, geef daar dan eens wat nuttige tips over.

                              Maar het maakt niet uit, enkel TS kan weten of zijn keuze de beste is om het probleem op te lossen. [emoji6]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X