Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clean up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Clean up



    den opkuis...die Robocops zijn efficient en snel

    de overige beelden inclusief enkele traangasaanvallen en arrestaties
    kan je hier bekijken https://www.lensculture.com/projects...u-jill-et-john


    Enjoy
    Nathan
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Clean up

    Mooi, "De Flikken" in actie.
    Deze week hebben er twee ferm op hun smikkel gekregen van de betogers nadat ze zelf deftig een zwarte man zijn gezicht aan het verbouwen waren.
    Van mij mogen ze protesteren maar ze moeten van "De Flikken" blijven en ze mogen niks vernielen.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Clean up

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Mooi, "De Flikken" in actie.
      Deze week hebben er twee ferm op hun smikkel gekregen van de betogers nadat ze zelf deftig een zwarte man zijn gezicht aan het verbouwen waren.
      Van mij mogen ze protesteren maar ze moeten van "De Flikken" blijven en ze mogen niks vernielen.
      Idd maar heb nu een hele dag meegelopen (soms letterlijk lopen) met de beide partijen.... eerst de betogers daarna de Robocops.... ik ben er 100% zeker van dat de Robocops zo goed als nooit onterecht iemand gaan aanpakken.....alles wordt gefilmd van beide kanten dus als de Robocops 1 poot verkeerd zetten wordt het openbaar gesmeten. De betogerszijde is iets anders er loopt een deel ongeregeld bij die continu uitdagen ... stenen, flessen etc zijn verschillende keren rond mijn oren gevlogen....als het te erg werd was een traangasaanval en een charge het antwoord....en werden er een paar heethoofden er van tussen gepakt (yep hardhandig maar wat wil je)

      Zoals je weet kan je perfect met film of foto de waarheid een beetje naar je hand zetten en ik ben er toch redelijk van overtuigd als je beelden ziet van betogers die zogezegd onterecht hardhandig zijn aangepakt..... dat je waarschijnlijk de momenten die er aan voorgingen niet te zien krijgt omdat dan zou blijken dat de hardhandige aanpak niet zo onterecht was.
      www.lensculture.com/nathan-verstraete

      Comment


      • #4
        Re: Clean up

        Wat me interesseert in dit project : hoe zat het met de veiligheid van de fotograaf ? Maakte je op één of andere manier duidelijk kenbaar als "neutrale partij " (bvb door de lidkaart van Belgium digital te dragen) ?
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: Clean up

          Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
          Wat me interesseert in dit project : hoe zat het met de veiligheid van de fotograaf ? Maakte je op één of andere manier duidelijk kenbaar als "neutrale partij " (bvb door de lidkaart van Belgium digital te dragen) ?
          :-) :-)

          Daar denk ik niet aan, als je actie wil moet je er inspringen en niet te veel vragen stellen...anders begin je er beter niet aan

          Naar (on)veiligheid toe er zijn wel wat bommen, flessen, stenen, traangasgranaten ed niet ver uit de buurt gevallen maar that’s part of the game
          www.lensculture.com/nathan-verstraete

          Comment


          • #6
            Re: Clean up

            Knap beeld!
            Ik zou daar in ieder geval niet tussen durven staan met mijn gerief.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment

            Working...
            X