Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help ik vind geen goed upload programma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help ik vind geen goed upload programma

    Kan mij iemand een goed upload programma aanbieden voor upload naar BD

  • #2
    Re: Help ik vind geen goed upload programma

    Jos, in de "sticky" bovenaan het forumonderdeel staat een verwijzing naar "hoe een foto posten op BD. https://forum.belgiumdigital.com/f14...um-507792.html. Misschien daar eens kijken. En eventueel oefenen met posten in het "test"forum-onderdeel.

    Comment


    • #3
      Re: Help ik vind geen goed upload programma

      Flickr werkt goed, een eigen domein op een hosting ook.
      Zelf gebruik ik one.com daarvoor.
      En soms sla ik aan het experimenteren...:-) en dan loopt het eens mis, maar dat raakt telkens weer op de sporen.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Help ik vind geen goed upload programma

        Een oploadprogramma heb je niet nodig. Wel een host, waar je je foto's kunt plaatsen en vandaar kunt linken naar BD. D'er zijn verschillende mogelijkheden. Voorbeelden zijn boven al gegeven. Zelf houd ik het bij Dropbox voor foto's in de Fotohoek en Imgur voor screenshots en foto's zoals bv in onze Aangeboden rubriek.
        D'er zijn een paar gratis hosts (diegene die reeds genoemd zijn); het probleem is alleen hoelang nog gratis vooraleer men de regels weer gaat veranderen?
        D'er zijn er ook waarvoor je moet betalen. Doorgaans zijn die betrouwbaarder.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Help ik vind geen goed upload programma

          Ik gebruik al jaren Tinypic zonder problemen. Het is gratis en dus passeert er soms wat reclame, maar die negeer je gewoon....

          Comment

          Working...
          X