Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prends une cigarette et reste calme

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Prends une cigarette et reste calme




    update +0,75stop

    betoging Jill et John afgelopen zaterdag

    enjoy

    Nathan
    Last edited by thaann; 8 januari 2019, 19:25.
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Prends une cigarette et reste calme

    Nathan, ik vind beide foto's iets onder belicht en niet scherp tenzij het analoge foto's zijn, dan kan dat.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Prends une cigarette et reste calme

      ref red falcon : ik zie maar 1 beeld ?!? OK, ik vond het eerste beeld dat blijkbaar eerder ingevoerd werd.
      inderdaad wat donker.
      de betogers zijn inderdaad merkelijk onscherper van de roker. Bewust onscherp gemaakt ?
      Compo : Als sfeerbeeld vind ik dit knap, maar in combinatie met de titel had ik van linksboven wat gecropt om de man met de sigaret meer prominent te maken.
      Last edited by CMM; 8 januari 2019, 10:44.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Prends une cigarette et reste calme

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Nathan, ik vind beide foto's iets onder belicht en niet scherp tenzij het analoge foto's zijn, dan kan dat.
        blijkbaar nog traangas in mijn ogen, zijn idd iets aan de (te) donkere kant...heb dit dus aangepast, thx voor de opmerking!!

        ivm het "analoge" neem ik echt als compliment is al een tijdje mijn betrachting om die analoge "look" te verkrijgen :-)

        ivm met de scherpte ...heb hier dikwijls met sluitertijd à la limite 1/50s gewerkt (met 50mm objectief)...dus (een beetje) bewegingsonscherpte in alles wat (net iets te vlug) beweegt...weerom had dit in gedachten, zo'n betoging is voor mij (zeker toen ik er middenin zat) toch wel iets dynamisch

        PS : ik ben de laatste tijd nogal fan van Daido dus denk dat ik hier wel een beetje door ben beïnvloed, zijn niveau haal ik natuurlijk niet maar ik kan maar proberen hé ;-) :-) :-)
        www.lensculture.com/nathan-verstraete

        Comment


        • #5
          Re: Prends une cigarette et reste calme

          Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
          blijkbaar nog traangas in mijn ogen, zijn idd iets aan de (te) donkere kant...heb dit dus aangepast, thx voor de opmerking!!

          ivm het "analoge" neem ik echt als compliment is al een tijdje mijn betrachting om die analoge "look" te verkrijgen :-)

          ivm met de scherpte ...heb hier dikwijls met sluitertijd à la limite 1/50s gewerkt (met 50mm objectief)...dus (een beetje) bewegingsonscherpte in alles wat (net iets te vlug) beweegt...weerom had dit in gedachten, zo'n betoging is voor mij (zeker toen ik er middenin zat) toch wel iets dynamisch

          PS : ik ben de laatste tijd nogal fan van Daido dus denk dat ik hier wel een beetje door ben beïnvloed, zijn niveau haal ik natuurlijk niet maar ik kan maar proberen hé ;-) :-) :-)
          Met tijd en boterham kom je er wel, Rome en Parijs zijn ook niet gemaakt op één dag.
          Up= TOP!
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Prends une cigarette et reste calme

            vind de donkere toch dreigender/passender.
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Prends une cigarette et reste calme

              boeiende combinatie van toeschouwer en protesterenden
              de donkere afdruk onderstreept met minder vriendelijke karakter van het gebeuren
              de tikje onscherpte stoort me in het geheel niet bij deze plaats, geeft eerder iets meer dynamiek.
              "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

              Comment


              • #8
                Re: Prends une cigarette et reste calme

                De uitdrukking op het gezicht van de middelste persoon is sprekend.

                Comment


                • #9
                  Re: Prends une cigarette et reste calme

                  mooi sfeer beeld geeft nog is weer dat wij voor hun betogen zeker foto zeker geslaagd

                  Comment

                  Working...
                  X