Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

    Niet dat ik van plan ben om me lid te maken, maar ik krijg de laatste tijd nogal wat vreemde mails binnen.
    Nu gaat het om de Belgische Federatie van Fotografen.
    Iemand van jullie van gehoord?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

    in het forum "Algemeen" stond er een bericht over op 1 november 2018

    Comment


    • #3
      Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

      ook binnen gehad vorige week
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

        Ben benieuwd vanwaar ze de mailadressen halen.
        Al heel zeker niet van hier ...

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

          Oorspronkelijk geplaatst door MarGe Bekijk bericht
          in het forum "Algemeen" stond er een bericht over op 1 november 2018
          OK! https://forum.belgiumdigital.com/f6/...en-565045.html
          Gepost door onze vriend Heembeek. Geen reacties.

          Maar inderdaad: waar komen onze mailadressen vandaan, en wie of wat steekt hier achter?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

            Fijn dat ze al beginnen met GDPR inbreuken.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

              Zijn jullie misschien eens op hun site gaan kijken,en komen ze zo aan je mailadres?
              Ik heb hier in ieder geval nog geen mail gekregen.

              Comment


              • #8
                Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

                Ik had er zelfs nooit van gehoord, laat staan hun site bezocht!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

                  Ik heb er ook een mail van gekregen, en ik ben er heel zeker van dat ik mijn e-mail adres nooit aan hun heb doorgegeven (ik had er ook nog nooit van gehoord voor ik die mail kreeg).
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

                    Wat die email adressen betreft, via mijn Telenetaccount spam legio, met mijn hotmail adres vrijwel niks ...
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • #11
                      Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

                      Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                      Ben benieuwd vanwaar ze de mailadressen halen.
                      Al heel zeker niet van hier ...

                      Jaja
                      Niet moeilijk hoor, die worden gekocht van prof. adresverzamelaars.
                      Adresverzamelen gebeurd ook bv wanneer je aan een (winkel) aktie meedoet en ze gratis krasloten uitdelen bij je boodschappen of wanneer je een klantenkaart neemt, je hebt dan kans een onbenullig prijsje te winnen maar ze hebben wel je persoonlijke gegevens waaronder je E-mail adres. Ik doe daar nooit aan mee. Ook bij de MediaMarkt vragen ze aan de kassa altijd naar je persoonlijk gegevens.

                      Comment


                      • #12
                        Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                        Niet moeilijk hoor, die worden gekocht van prof. adresverzamelaars.
                        Adresverzamelen gebeurd ook bv wanneer je aan een (winkel) aktie meedoet en ze gratis krasloten uitdelen bij je boodschappen of wanneer je een klantenkaart neemt, je hebt dan kans een onbenullig prijsje te winnen maar ze hebben wel je persoonlijke gegevens waaronder je E-mail adres. Ik doe daar nooit aan mee. Ook bij de MediaMarkt vragen ze aan de kassa altijd naar je persoonlijk gegevens.
                        Maar toch moeten ze er van op de hoogte zijn dat je met fotografie bezig bent.

                        Comment


                        • #13
                          Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                          Maar toch moeten ze er van op de hoogte zijn dat je met fotografie bezig bent.
                          Facebook account met inschrijving op fotografiegroepen ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

                            mogelijk ook dat gegevens komen via link van fotoclubs waar je bij aangesloten bent. Deze clubs zijn meestal ook nog aangesloten bij één of andere federatie/organisatie ivm verzekering van de leden.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                            Comment


                            • #15
                              Re: BFF: Belgische Federatie van Fotografen. Iemand van gehoord?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                              mogelijk ook dat gegevens komen via link van fotoclubs waar je bij aangesloten bent. Deze clubs zijn meestal ook nog aangesloten bij één of andere federatie/organisatie ivm verzekering van de leden.
                              Breedbeeld ?

                              Comment

                              Working...
                              X