Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke gratis antivirus ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke gratis antivirus ?

    Nwe pc, vorige had AVG? Misschien eens Avast proberen ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Welke gratis antivirus ?

    Ik gebruik de gratis versie van Avast al jaren, voldoet prima.
    Je krijgt wel om de haverklap aanbiedingen om op te graden naar de betalende versie.
    Ik heb dat één keer gedaan, geen noemenswaardig verschil gezien.
    Niet op klikken, je kan de gratis onbeperkt vernieuwen.

    Comment


    • #3
      Re: Welke gratis antivirus ?

      Yup, Avast draait hier ook al heel lang. De laatste tijd (jaar) begint die wel meer pop-ups te laten zien om de betalende versie te nemen. Even wachten of wegklikken, je moet maar 1 keer per jaar je gratis licentie vernieuwen.

      Niet vergeten om in de configuratie "enable Avast email signature" af te vinken, anders staat onder elke mail dat deze gescand werd en virusvrij is
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Welke gratis antivirus ?

        Windows heeft standaard defender aan boort.

        Deze behoord vaak tot de betere, is gratis, je moet er niets voor doen en het werkt op de achtergrond
        zónder dat je dit merkt.
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #5
          Re: Welke gratis antivirus ?

          Inderdeed, die van Window$ is heel goed zelfs!
          Maar de beste zou uzelf moeten zijn.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Welke gratis antivirus ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Inderdeed, die van Window$ is heel goed zelfs!
            Maar de beste zou uzelf moeten zijn.
            Defender schijnt inderdaad veel verbeterd te zijn.
            Een reden waarom ik het niet gebruik is dat ik de updates niet kan afzetten, en als ik dan met mijn laptop op weekend of op reis ben zonder wifi zijn mijn mobiele data er direct door.
            Alhoewel je dat wel kan tunen naargelang de netwerkconnectie, zelfs in de home versie.

            Comment


            • #7
              Re: Welke gratis antivirus ?

              Antivirus ... bestaat dat nog . Sinds ik Windows 10 heb, heb ik geen antivirus geïnstalleerd.
              Defender is wel geactiveerd.

              Ik moet zeggen dat het lang geleden is dat mijn pc zo probleemvrij is gebleven. Ik hoef er niet naar om te kijken en de pc is heel stabiel, geen crashes en geen virussen.
              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
              Mijn bird foto's en urbex foto's

              Comment


              • #8
                Re: Welke gratis antivirus ?

                Hier ook tot grote tevredenheid Avast.
                Af en toe krijg je een popup met een lokkertje in om hun betalend product te kopen. Gewoon wegvinken. Als er echt alarm is dan merk je het verschil wel.

                Comment


                • #9
                  Re: Welke gratis antivirus ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Yup, Avast draait hier ook al heel lang. De laatste tijd (jaar) begint die wel meer pop-ups te laten zien om de betalende versie te nemen. Even wachten of wegklikken, je moet maar 1 keer per jaar je gratis licentie vernieuwen.

                  Niet vergeten om in de configuratie "enable Avast email signature" af te vinken, anders staat onder elke mail dat deze gescand werd en virusvrij is
                  Is dat zo ? Bij AVG moest ik niks, enkel updaten of bijwerken .
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welke gratis antivirus ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    Is dat zo ? Bij AVG moest ik niks, enkel updaten of bijwerken .
                    Twijfel je er aan?

                    Last edited by on4bam; 4 januari 2019, 15:58.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #11
                      Re: Welke gratis antivirus ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Twijfel je er aan?

                      Neen, maar ik vond het raar dat je die gratis licentie moet vernieuwen, omdat dat bij AVG nooit hoefde ...
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • #12
                        Re: Welke gratis antivirus ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
                        Windows heeft standaard defender aan boort.

                        Deze behoord vaak tot de betere, is gratis, je moet er niets voor doen en het werkt op de achtergrond
                        zónder dat je dit merkt.
                        Inderdaad, geen last van en is correct ingewerkt. [emoji106]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Welke gratis antivirus ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                          Defender schijnt inderdaad veel verbeterd te zijn.
                          Een reden waarom ik het niet gebruik is dat ik de updates niet kan afzetten, en als ik dan met mijn laptop op weekend of op reis ben zonder wifi zijn mijn mobiele data er direct door.
                          Alhoewel je dat wel kan tunen naargelang de netwerkconnectie, zelfs in de home versie.
                          Hoeveel Terabyte aan updates haalt Defender binnen? [emoji1]
                          Een update is 2 à 3 MB volgens Microsoft, zelf nooit nagekeken.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Welke gratis antivirus ?

                            Hier ook, na jarenlang Avast gebruik tot volle tevredenheid, al enkele tijd gewoon Defender in gebruik.
                            Tot nu toe werkt die prima.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #15
                              Re: Welke gratis antivirus ?

                              Heeft toevallige je internet provider geen anti virus pakket die je zonder extra kosten mag gebruiken? Wij hebben Ziggo en zij bieden zonder extra kosten anti virus aan en denk dat die het wel goed doet.
                              Waar een wil is, is een weg
                              ---------------------------------

                              Comment

                              Working...
                              X