PDA

Volledige versie bekijken : [Showcase] Table Manners

zibro
2 januari 2019, 10:49
https://dl.dropbox.com/s/9u8lrs5kzw6v4fa/Eline_L_09_bw_square_700.jpg?dl=0

walter bechhols
2 januari 2019, 16:47
mooi licht en mooie omzetting !

FayLyxx
2 januari 2019, 19:23
Het lijkt me alsof de kledij niet echt is, maar achteraf werd bijgetekend. Spijtig, want op zich een mooi belicht beeld met inderdaad goede omzetting naar ZW.

Rudy Mas
2 januari 2019, 20:00
Dat was dus ook het eerste gedacht toen ik de foto zag, 'die kleren zijn niet echt.' :) (Er is totaal geen structuur te zien in het materiaal. Gewoon effen zwart!)

Voor de rest vind ik het wel een aangename omzetting naar ZW. Persoonlijk ben ik niet zo voor ZW-foto's, maar deze omzetting vind ik wel geslaagd.

zibro
3 januari 2019, 09:58
Kleren bijtekenen? :D
Dus je zou een naaktmodel gaan fotograferen om achteraf ondergoed te gaan bijtekenen? Nuja, alles kan. :)
Het ondergoed is gewoon heel zwart met zo goed als geen structuur. Als je een beetje inzoomed kan je de boord en wat plooitjes zien, maar waarom dat nodig zou zijn ontgaat me. :)

gNo
3 januari 2019, 11:07
Waarom heb ik toch altijd de verkeerde tafels :D:D:D
Mooi werk Dominic ....mooi model ook

ineedair
3 januari 2019, 19:57
goed idee, leuke titel, mooie foto.

Leonide
4 januari 2019, 13:29
Mooie foto, maar ik volg wat het zwart betreft. Met andere lingerie zou de foto nog mooier geweest zijn.

thaann
8 januari 2019, 06:57
Waarom heb ik toch altijd de verkeerde tafels :D:D:D
Mooi werk Dominic ....mooi model ook

dacht ik ook...nochtans ik heb wel manieren :-)

bulke41
11 januari 2019, 08:19
Tbroekje kan van zwarting nog net maar de top/bh zou ik zowieso ophelderen of wat faden om in harmonie met het beeld te komen, en dan het gezicht ietsje benadrukken, want de pose is erg goed maar haar gezicht is niet het eerste waar ik naar kijk
Mits deze lichte aanpassingen zou ik dit 10/10 vinden, topbeeld met érg goede pose en feel

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk