Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

    Hallo,

    Weet iemand waar ik een cursus fotografie kan volgen in de buurt van Hamme (O-Vl ) ?

    Ik weet dat er in St-Niklaas een opleiding gegeven wordt maar die is net iets "te" en net te combineren met mijn job ...

    Alle tips zijn welkom .

  • #2
    Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)



    Op m'n vroegere school heb je ook KISP (volwassenenonderwijs) en daar kan je o.a. fotografie volgen maar ook Photoshop, digitale fotografie en colormanagement bv. (click op 'grafisch' daarvoor) Het is al wat dichter voor u dan St.-Niklaas, ze geven cursussen in Deinze en Mariakerke (bij Gent)

    groeten,
    wim
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • #3
      Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim
      www.kisp.be

      Op m'n vroegere school heb je ook KISP (volwassenenonderwijs) en daar kan je o.a. fotografie volgen maar ook Photoshop, digitale fotografie en colormanagement bv. (click op 'grafisch' daarvoor) Het is al wat dichter voor u dan St.-Niklaas, ze geven cursussen in Deinze en Mariakerke (bij Gent)

      groeten,
      wim
      Bedankt voor de link Wim, maar ik zoek echt iets in de buurt, daarmee bedoel ik tussen St-Niklaas en Dendermonde , Hamme ligt daar juist tussen ;-)

      Maar de opleiding in St-Niklaas, dat is een opleiding van ongeveer een 10 uur per week, en dat is voor mij niet haalbaar ...

      Comment


      • #4
        Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

        Weet er iemand soms waar in regio Leuven-Aarschot-Diest een cursus (digitale) fotografie kan gevolgd worden ?

        Comment


        • #5
          Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

          Check your mail

          Groetjes,
          Rudy
          Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

          Comment


          • #6
            Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

            Oorspronkelijk geplaatst door wim_py007
            Weet er iemand soms waar in regio Leuven-Aarschot-Diest een cursus (digitale) fotografie kan gevolgd worden ?
            Ja dat interesseert me ook wel, iemand ?
            D7000 en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

              Al eens gekeken naar http://pcvowd.be/root_frpg.htm er zijn scholen in Hamme

              Zele -Beveren en Lokeren,mogelijk voor zowel overdag of avondonderwijs
              alfons

              Comment


              • #8
                Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

                He raf, ben ook op zoek, denk da ik ga zien voor die in lokeren. Is nu ook niet echt ver weg. Enige probleem voor mij is dat ik in ploegen werk, maar naar ik meen moet dat wel kunnen ginder. Laat anders iets weten wat ge kiest, kunnen we misschien samen gaan...
                Did you hear about the dyslexic devil worshipper?
                He sold his soul to Santa...

                Comment


                • #9
                  Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

                  Heeft er iemand een idee waar ik dergelijke cursus kan volgen in de regio van Antwerpen? (Enkel avondonderwijs!!)

                  Moest er iemand een cursus weten voor Photoshop (CS) mag me dat ook laten weten!!

                  Mvg Sven060483

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

                    Waar in Sint Niklaas geven ze dan die cursus fotografie?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rud
                      Check your mail

                      Groetjes,
                      Rudy
                      Heb ik gedaan, bedankt !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

                        Oorspronkelijk geplaatst door MadboY
                        He raf, ben ook op zoek, denk da ik ga zien voor die in lokeren. Is nu ook niet echt ver weg. Enige probleem voor mij is dat ik in ploegen werk, maar naar ik meen moet dat wel kunnen ginder. Laat anders iets weten wat ge kiest, kunnen we misschien samen gaan...
                        In Lokeren dat zie ik wel zitten,maar ik werk ook in een ploegensysteem ...
                        ik weet niet of dat het te doen is ?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cursus fotografie in Oost-vlaanderen (Hamme)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Robby
                          Waar in Sint Niklaas geven ze dan die cursus fotografie?
                          Dat is eigenlijk meer een beroeps opleiding,
                          dat is in de academie voor schone kunsten, ik heb naar een tentoonstelling geweest van de tak fotografie en amai , daar lachen ze er niet mee zulle !

                          Comment

                          Working...
                          X