Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Superprestige Diegem II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Superprestige Diegem II


    Nog 3 plaatjes van de superprestige van zondagavond te Diegem
    Een uitdaging wegens weinig licht - maar toch wel blij met het resultaat
    Zeker voor herhaling vatbaar !

    Met mijn beste wensen voor 2019


    Wout Van Aert




    Rechtopstaand Nicolas Cleppe




    Curtis White in Magic Diegem



    Last edited by blauwzwart; 1 januari 2019, 13:11.
    mijn website : klik

  • #2
    Re: Superprestige Diegem II

    Mooi maar vind ze wat donker, wat bij de laatste foto juist wel weer een pluspunt is.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Superprestige Diegem II

      Hier vind ik de posities vanwaar je de foto's genomen hebt niet ideaal.
      Was het misschien te druk om andere plaatsen in te nemen?
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Superprestige Diegem II

        Thx voor de opmerkingen.

        @Bert - Ja wel veel volk maar eigenlijk kon ik toch nog wel min of meer mijn ding doen. Je gaat een deel van het parcours af - beziet verschillende standpunten en uiteindelijk keer je terug naar de plaats die je het interessantst lijkt - Eerste keer dat ik daar was dus ik heb wel niet alles gezien - Maar eigenlijk wel min of meer bewuste keuze ja. Ik denk dat je bedoelt dat de metalen structuren/hindernissen nadrukkelijk in beeld zijn - dat is zo maar die hindernissen zijn er in mijn ogen gezet om het spektakel en de intensiteit te verhogen. En het is naar die intensiteit dat het publiek op zoek is lijkt me - daar staat ook het meeste volk ... Hierboven zijn trouwens foto's van 3 verschillende plaatsen van het parcours. Een andere belangrijke factor in Diegem is dat je rekening moet houden met waar de lichtmasten staan - hoe ver staan ze en ook welke richting heeft het licht hier op de renner. Niet gemakkelijk allemaal - Maar respect en dank voor je mening
        Last edited by blauwzwart; 3 januari 2019, 19:18.
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Superprestige Diegem II

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Thx voor de opmerkingen.

          @Bert - Ja wel veel volk maar eigenlijk kon ik toch nog wel min of meer mijn ding doen. Je gaat een deel van het parcours af - beziet verschillende standpunten en uiteindelijk keer je terug naar de plaats die je het interessantst lijkt - Eerste keer dat ik daar was dus ik heb wel niet alles gezien - Maar eigenlijk wel min of meer bewuste keuze ja. Ik denk dat je bedoelt dat de metalen structuren/hindernissen nadrukkelijk in beeld zijn - dat is zo maar die hindernissen zijn er in mijn ogen gezet om het spektakel en de intensiteit te verhogen. En het is naar die intensiteit dat het publiek op zoek is lijkt me - daar staat ook het meeste volk ... Hierboven zijn trouwens foto's van 3 verschillende plaatsen van het parcours. Een andere belangrijke factor in Diegem is dat je rekening moet houden met waar de lichtmasten staan - hoe ver staan ze en ook welke richting heeft het licht hier op de renner. Niet gemakkelijk allemaal - Maar respect en dank voor je mening
          Met de plaats van de lichtmasten had ik nog niet aan gedacht. Heb nog nooit zo'n avondactiviteit gedaan. Voor de tweede foto kan ik volgen ivm de hindernissen mee in beeld te brengen en daar stoort het ook minder. Bij de eerste en derde vind ik persoonlijk van wel.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: Superprestige Diegem II

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Thx voor de opmerkingen.

            @Bert - Ja wel veel volk maar eigenlijk kon ik toch nog wel min of meer mijn ding doen. Je gaat een deel van het parcours af - beziet verschillende standpunten en uiteindelijk keer je terug naar de plaats die je het interessantst lijkt - Eerste keer dat ik daar was dus ik heb wel niet alles gezien - Maar eigenlijk wel min of meer bewuste keuze ja. Ik denk dat je bedoelt dat de metalen structuren/hindernissen nadrukkelijk in beeld zijn - dat is zo maar die hindernissen zijn er in mijn ogen gezet om het spektakel en de intensiteit te verhogen. En het is naar die intensiteit dat het publiek op zoek is lijkt me - daar staat ook het meeste volk ... Hierboven zijn trouwens foto's van 3 verschillende plaatsen van het parcours. Een andere belangrijke factor in Diegem is dat je rekening moet houden met waar de lichtmasten staan - hoe ver staan ze en ook welke richting heeft het licht hier op de renner. Niet gemakkelijk allemaal - Maar respect en dank voor je mening
            Leuke reeks. Verhelderende uitleg.
            www.peterwagemans.be

            Comment


            • #7
              Re: Superprestige Diegem II

              De sfeer is zeker aanwezig en die metalen constructies worden meer en meer een onderdeel van het veldrijden. Dus waarom zou je ze uit beeld laten?

              Comment

              Working...
              X