Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Bokrijk Winteravonden zaterdag 29 dec 2018

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] SD Bokrijk Winteravonden zaterdag 29 dec 2018


    Mooie en gezellige avond gehad met vrienden en nog een oude gekende met een hond(je).

    Spijtig van regenweertje in het begin van de avond, maar voor de rest was alles TOP.



    Foto 01













    Foto 02













    Foto 03













    Foto 04













    Foto 05













    Foto 06













    Foto 07












    Foto 08













    Foto 09













    Foto 10




  • #2
    Re: SD Bokrijk Winteravonden zaterdag 29 dec 2018

    Francis, mooie reeks met mooie kleurweergave. Nummer is met de kleuren voor mij de meest aantrekkelijke

    Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: SD Bokrijk Winteravonden zaterdag 29 dec 2018

      Francis,

      Foto 1,3,5,6 spreken mij het meeste aan.
      Vuurwerkfoto's maken uit de hand is niet echt ideaal omdat je de sluiter eigenlijk te weinig kan laten openstaan. (persoonlijk gevoel)

      Groetjes,

      Dirk

      Comment


      • #4
        Re: SD Bokrijk Winteravonden zaterdag 29 dec 2018

        Sfeervolle beelden, die weergeven wat er te zien is.

        Een vraagje uit nieuwsgierigheid: stonden de flippers met ballen er ook (zodat je tegen mekaar moet spelen), en een kraam met muizekes die in een gat moeten lopen - (ik vergelijk met Leuven Kermis in de 70-er jaren) - en ja de boksbarak - die mis ik ook nog als sfeerbrenger

        In de eerste 2 zit er beweging in, da's altijd leuk - van de vuurwerkreeks is foto 8 diegene met de langste sporen van het vuurwerk (zoiets uit de hand doen is een uitdaging). Je ziet gelukkig nog wel voldoende dat het vuruwerkbeelden zijn. Dus zeker de moeite waard om te tonen.

        Comment

        Working...
        X