Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een hele goeie compactcamera gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een hele goeie compactcamera gezocht

    Met een richtbedrag bedrag van 450 euro.
    Ik heb wel een reflex, maar die heeft niet zo'n goede lenzen en tevens sleur ik daar niet zo graag mee.
    Het voornaamste gebruik is voor concerten (filmen) en familiefeestjes, dus een lichtsterke lens zou aangewezen zijn en liefst een die erg scherp stelt.
    Misschien is het wel die combinatie dat mij naar de duurdere toestellen jaagt ?
    Zijn er compacts die je manueel kan scherpstellen ?
    Mijn Canon G6 zou nog wel gaan om te fotograferen, maar filmt aan lage resolutie.
    De enige compact die ik nu heb is een Panasonic Lumix uit 2012 van zo'n 150 Euro met een 720p filmresolutie .
    Helpen jullie mij verder ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Een hele goeie compactcamera gezocht

    Misschien de Sony RX100III ? Wel niet veel zoom, maar ideaal in slechte lichtomstandigheden...
    http://users.telenet.be/patric/

    Comment


    • #3
      Re: Een hele goeie compactcamera gezocht

      Lijkt mij idd een prima toestel, maar omdat mijne smartphone ook aan vervanging toe is, is de Huawei 20pro ook een alternatief, er is er een met full HD en een met quad HD . verschil is wel 300 Eurokes !!!Beide met Leica lens* of technologie .
      Jullie gedacht ?
      * Ok, objectief is een betere benaming
      Last edited by toerist; 1 januari 2019, 17:00.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Een hele goeie compactcamera gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Lijkt mij idd een prima toestel, maar omdat mijne smartphone ook aan vervanging toe is, is de Huawei 20pro ook een alternatief, er is er een met full HD en een met quad HD . verschil is wel 300 Eurokes !!!Beide met Leica lens* of technologie .
        Jullie gedacht ?
        * Ok, objectief is een betere benaming
        Ik kan alleen maar positief zijn over de Huawei P20 Pro, schitterende foto's en filmpjes. Met de 40 megapixel optie is er wel geen mogelijkheid om te zoomen.
        Wat bedoel je eigenlijk met : " er is er een met full HD en een met quad HD " ??
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Een hele goeie compactcamera gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Ik kan alleen maar positief zijn over de Huawei P20 Pro, schitterende foto's en filmpjes. Met de 40 megapixel optie is er wel geen mogelijkheid om te zoomen.
          Wat bedoel je eigenlijk met : " er is er een met full HD en een met quad HD " ??
          Maar zojuist enkele reviews gelezen en daar kwam als die met de meest realistische foto's uit: de P20, die tussen de Lite en de Pro staat, link .

          p20 is besteld
          Last edited by toerist; 3 januari 2019, 06:37.
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment

          Working...
          X