Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zoete waters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zoete waters

    Last edited by Dizko; 22 januari 2019, 16:09.

  • #2
    Re: zoete waters

    Niks te zien - ik denk dat linken vanaf je eigen NAS niet zo vanzelfsprekend is qua configuratie
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: zoete waters

      Bij mij ook niks te zien

      Comment


      • #4
        Re: zoete waters

        Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
        Niks te zien - ik denk dat linken vanaf je eigen NAS niet zo vanzelfsprekend is qua configuratie
        Dit zou beter moeten zijn ?

        Comment


        • #5
          Re: zoete waters

          Yep, nu zichtbaar....

          Ik stel voor dat je je - geporteerde - beeld eerst zelf kritisch aanschouwt... Mijn inzien ben je over de top gegaan met de schuifjes, zie de pixels en andere artefacten in de lucht. De rechter kant kan ik ook niet waarderen, het is verdomd lastig om daar omheen te kijken. Je hebt nu meerdere beelden in 1 foto verkregen.

          Comment


          • #6
            Re: zoete waters

            Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
            Yep, nu zichtbaar....

            Ik stel voor dat je je - geporteerde - beeld eerst zelf kritisch aanschouwt... Mijn inzien ben je over de top gegaan met de schuifjes, zie de pixels en andere artefacten in de lucht. De rechter kant kan ik ook niet waarderen, het is verdomd lastig om daar omheen te kijken. Je hebt nu meerdere beelden in 1 foto verkregen.
            Vandaar ook in beginnershoek ;-)
            bedankt voor de reactie !

            Comment


            • #7
              Re: zoete waters

              ...en ook nog even rechtzetten, graag. Ik denk dat je camera niet helemaal horizontaal stond.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

              Comment

              Working...
              X