Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebrek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Gebrek


    Bij gebrek aan vliegers (waarvoor ik ging) dan maar deze ....

    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Gebrek

    Mooie kleuren in de lucht en weerspiegeling Freddy, had volgens mij nog sterker geweest met een aandachtstrekker in de voorgrond maar uiteraard niet altijd aanwezig

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Gebrek

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooie kleuren in de lucht en weerspiegeling Freddy, had volgens mij nog sterker geweest met een aandachtstrekker in de voorgrond maar uiteraard niet altijd aanwezig

      grts
      Sieg
      Kleuren zijn wondermooi maar er staat een wit aandachtspunt geheel links in het beeld en samen met de verste diepte brengt dit wat onevenwicht in de foto.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Gebrek

        Zeker geen gebrek aan sfeer! Maar dat witte gebouwtje (of wat het ook is) zou ik wegclonen.

        Comment


        • #5
          Re: Gebrek

          @ Sieg: Volledig akkoord dat er in de voorgrond een paar eenden of een bootje had geweest...maar zoals gezegd ik was op zoek naar vliegers en vond er geen...heel raar daar eigenlijk....kon er met de beste wil van de wereld geen op die plaats daar krijgen...

          @ G.R en Muesli : dat wit storende element hoort daar op die plaats eigenlijk wel thuis...het is een ontvangslokaal, taverne, met in de zomer een pracht van een terras met uitzicht op het meer...zalig in de zomer...verder is het gebouw gebouwd in de vorm van een boot...dus passend in het exterieur ...ook met passende naam "Het Vloot" vrolijke en mooie ontmoetingsplaats...

          Toch bedankt voor de kommentaren hoor....mss beter dat ik bij volgende foto's op die plaats me meer op rechts concentreer...?

          Groetjes
          Freddy
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: Gebrek

            schilderachtige zachte kleuren
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X