Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm xt20

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fujifilm xt20

    ik heb onlangs een Fujifilm gekocht en de voorste draaischijf doet het niet om de sluitertijden te veranderen. De achterste draaischijf doet het niet voor de diafragma te veranderen. En wanneer ik de draaischijf voor de EV op C zet, zou ik mbv de voorste draaischijf de EV moeten kunnen aanpassen, deze doet het ook niet. Kan iemand helpen?

    groeten,
    Dimitri

  • #2
    Re: Fujifilm xt20

    Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri29 Bekijk bericht
    ......................... de voorste draaischijf doet het niet ............... . De achterste draaischijf doet het niet ........................ Kan iemand helpen?
    Dimitri
    Neem even de Fuji X-T20 handleiding en ga naar pagina 8 en 9. Hier zal je duidelijk worden wat er gebeurt als je aan het voorste/achterste commandowiel DRAAIT én als je het voorste/achterste commandowiel INDUWT.
    Nog een prettig eindejaars en een spetterend 2019.

    Comment


    • #3
      Re: Fujifilm xt20

      och maar ik heb de handleiding gelezen hoor, anders zou ik niet geweten hebben waarvoor die voorste - en achterste schijf dienen,
      toch bedankt voor het nutteloos antwoord.

      Comment


      • #4
        Re: Fujifilm xt20

        Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri29 Bekijk bericht
        och maar ik heb de handleiding gelezen hoor, anders zou ik niet geweten hebben waarvoor die voorste - en achterste schijf dienen,
        toch bedankt voor het nutteloos antwoord.
        En toch vrees ik dat je de handleiding niet goed gelezen hebt, functie commandoschijf zie blz. 221 van je handleiding, menu --> sleuteltje enz.

        Comment


        • #5
          Re: Fujifilm xt20

          [QUOTE=Dimitri29;4687736]och maar ik heb de handleiding gelezen hoor, anders zou ik niet geweten hebben waarvoor die voorste - en achterste schijf dienen,
          toch bedankt voor het nutteloos antwoord.

          Excuus voor mijn "nutteloos antwoord"
          Beschik over 5 Fujifilm toestellen en elk heeft zijn functie, maar zal mij in de toekomst beter informeren alvorens als een idioot een "nutteloos antwoord" te geven.
          Zelf heb ik ooit een handleiding gelezen van een Airbus a-330 en weet dat het om mee te vliegen is, maar het van de grond krijgen is wat anders.
          Koop een Fujifilm GFX 50s of begin 2019 het Fujifilm megapixel monster GFX 100s, deze heeft beeldstabilisatie (IBIS) en je X-T20 commandowiel probleem is meteen opgelost.
          Nogmaals dank voor je opmerking dat ik mij beter dien te informeren daar ik met een nutteloos antwoord deze site verpest. Happy 2019

          Comment


          • #6
            Re: Fujifilm xt20

            In de mate dit nog actueel is.
            Uw toestel staat wellicht op Auto. Zie de switch onder de schijf voor sluitertijden. Gewoon een gok.
            | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Sony Xperia 5 III | There are days where the act of seeing appears to be true happiness.

            Comment


            • #7
              Re: Fujifilm xt20

              [QUOTE=ASA 400;4687857]
              Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri29 Bekijk bericht
              och maar ik heb de handleiding gelezen hoor, anders zou ik niet geweten hebben waarvoor die voorste - en achterste schijf dienen,
              toch bedankt voor het nutteloos antwoord.

              Excuus voor mijn "nutteloos antwoord"
              Beschik over 5 Fujifilm toestellen en elk heeft zijn functie, maar zal mij in de toekomst beter informeren alvorens als een idioot een "nutteloos antwoord" te geven.
              Zelf heb ik ooit een handleiding gelezen van een Airbus a-330 en weet dat het om mee te vliegen is, maar het van de grond krijgen is wat anders.
              Koop een Fujifilm GFX 50s of begin 2019 het Fujifilm megapixel monster GFX 100s, deze heeft beeldstabilisatie (IBIS) en je X-T20 commandowiel probleem is meteen opgelost.
              Nogmaals dank voor je opmerking dat ik mij beter dien te informeren daar ik met een nutteloos antwoord deze site verpest. Happy 2019
              Ach man, maak je niet druk zeg.
              Het is beter dan je dat van TS hoort dan van iemand met zijn volle verstand.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X